Kanal D, pe locul doi in preferintele telespectatorilor Kanal D, pe locul doi in preferintele telespectatorilor
Vineri, 20 martie, productiile din prime time au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar... Kanal D, pe locul doi in preferintele telespectatorilor

Vineri, 20 martie, productiile din prime time au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Serialul turcesc “Tradarea”, emisiunea-magazin “D-Paparazzi” si show-ul “Supermodels by Catalin Botezatu” au reprezentat optiunea secunda pentru telespectatori, devansand emisiunile posturilor concurente.

Astfel, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul “Tradarea” a inregistrat 7,6% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 7,0% rating si 12,1% cotade piata, pe targetul National, 5,0% rating si 10,4% cota de piata, pe targetul Comercial. 1.283.000 de romani vizionau vineri Kanal D, minutul de aur, atins la 20:15, peste un million si jumatate (1.630.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura serialul “Tradarea”.

In intervalul 22:30 – 23:30, emisiunea “D-Paparazzi” a adunat in fata micilor ecrane peste un million de telespectatori (in minutul de aur, inregistrat la 22:31 – 1.086.000).  Productia prezentata de Ilinca Vandici a inregistrat in intervalul difuzarii (22:30 – 23:30) 2,6% rating si 6,2% cota de piata, pe targetulComercial.

Topul clasamentului il inchide show-ul “Supermodels by Catalin Botezatu”, difuzat in intervalul 23:35 – 1:45, cu audiente remarcabile: 2,2% rating si9,9% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 253.000 de romani vizionau vineri Kanal D, in minutul de aur, atins la debutul editiei (23:35), 418.000 de telespectatori urmareau productia prezentata de Catalin Botezatu.

Audiente Kanal D – 20 martie 2015

  • Serialul “Tradarea” – target All Urban
Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-22:30 Pro TV 18.7 33.7
  Kanal D 7.6 13.7
  Antena 3 4.2 7.5
  Antena 1 3.3 6.0
  Acasa 2.1 3.8
Sursa: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

  • Serialul “Tradarea” – target National
Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-22:30 Pro TV 20.8 36.2
  Kanal D 7.0 12.1
Antena 1 3.9 6.8
  Antena 3 3.2 5.5
  TVR 1 2.5 4.3
Sursa: Kantar Media Romania
Target: National
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

  • Serialul “Tradarea” – target Comercial
Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-22:30 Pro TV 21.3 44.6
  Kanal D 5.0 10.4
  Antena 1 3.3 7.0
  Acasa 2.2 4.6
  Antena 3 1.7 3.6
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30

  • Emisiunea-magazin “D-Paparazzi” – target Comercial
Time Bands Channels Rtg% Shr%
22:30-23:30 Pro TV 22.8 54.1
  Kanal D 2.6 6.2
  Antena 1 1.8 4.3
  Antena 3 1.5 3.6
  Prima TV 1.3 3.1

Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval:  22:30-23:30

  • Show-ul “Supermodels by Catalin Botezatu” – target Comercial
Time Bands Channels Rtg% Shr%
23:35-25:45 Pro TV 7.1 31.7
  Kanal D 2.2 9.9
  Antena 1 2.0 9.0
  Antena 3 1.1 5.1
  Prima TV 0.9 4.0
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 23:35-25:45

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *