Orange deschide primul “smart shop” din Grup în România, la Cluj. Galerie FOTO Orange deschide primul “smart shop” din Grup în România, la Cluj. Galerie FOTO
Trezit cu noaptea-n cap după două zile în care am pus la punct ultimele detalii pentru lansarea TheTrends.ro, am urcat cu greu în avionul... Orange deschide primul “smart shop” din Grup în România, la Cluj. Galerie FOTO

Trezit cu noaptea-n cap după două zile în care am pus la punct ultimele detalii pentru lansarea TheTrends.ro, am urcat cu greu în avionul de Cluj unde urma să aibă loc o premieră mondială. Și după doar 45 de minute de zbor lin am aflat că România este prima țară în care Grupul Orange lansează conceptul de smart shop. Cool, nu?

Dar despre ce vorbim noi aici? Noul smart shop de pe Bd. 21 Decembrie 1989 din Cluj este un magazin în care digitalul este omniprezent și le oferă clienților de servicii telecom o abordare mai personalizată decât oricând și o experiență de cumpărare … altfel. La inaugurare au luat parte, pe lângă mai marii Orange, și primarul Clujului, Emil Boc.

Orange_smart_shop (6)

De ce România?

Pe lângă deschiderea către tehnologie și dispozitivele de ultimă generație, serviciile de internet performante, precum și tradiția în inovație pe care țara noastră și-a creat-o, Orange România este una dintre filialele Grupului Orange care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internaţional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi.”

Jean-François Fallacher, CEO Orange România

Clienții vor descoperi un magazin mai mare cu 30% decât până acum, amenajat într-un stil cald și primitor. Potrivit reprezentanților Orange, întregul design a fost dezvoltat pentru a încuraja dialogul și pentru a-i invita pe clienți să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care folosim tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment și fitness.

Smart shop este în întregime digital, gândit pentru a le oferi clienților răspuns la aşteptările pe care le au atunci când ajung în magazin: timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare.

Mai mult, în noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei. Clienții primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare şi pe un videowall, precum şi pe telefoanele şi tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.

O altă noutate este masa digitală, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clienții persoane fizice își pot configura propriul abonament, alegând serviciile și resursele pe care le consideră potrivite. Clienţii persoane juridice au zone special amenajate în care pot discuta cu reprezentanți de vânzări dedicaţi despre soluţii personalizate pentru afacerile lor.

La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung.

De asemenea, pentru a scurta timpul de aşteptare al clienţilor în magazin, personalul a fost mărit considerabil, de la 13 la 20 de reprezentanţi.

orange clienti

Smart shop a fost conceput astfel încât timpul și experiența clienților să poată fi optimizate în funcție de cerințele care i-au adus aici. Există un birou de operațiuni rapide, un Care Center pentru verificarea pe loc a terminalelor nefuncționale, iar cei care doresc operațiuni mai complexe sunt invitați să descopere diversele zone ale magazinului cât timp așteaptă un reprezentant de vânzări disponibil.

De exemplu, ei se pot juca pe Playstation, pot urmări programele transmise prin Orange TV, pot testa cele mai noi și mai inovatoare accesorii disponibile la Orange, precum şi o gamă largă de telefoane şi tablete.

O ofertă specială pentru clujeni

Clienţii care vizitează până pe 20 aprilie Orange shop din Bd. 21 Decembrie 1989 se pot bucura de o ofertă specială. Cei care aleg sau prelungesc un abonament pe 24 de luni primesc 1000 minute naţionale şi 1000 MB cu valabilitate 3 luni, precum și o reducere de până la 100 euro pentru telefoanele 4G şi de până la 50% pentru accesorii.

De exemplu, la abonamentul Panteră 31 ei vor putea achiziţiona Samsung Galaxy S5 mini şi Samsung Galaxy Tab 4 7.0 la 31 euro şi accesorii Samsung cu 50% reducere.

De asemenea, în aceeaşi perioadă clienţii Orange PrePay primesc 1 GB bonus la reîncărcările de minim 6 euro.

Orange shop din Bd. 21 Decembrie este vizitat de aproximativ 1200 de clienți în fiecare zi. Începând de astăzi, ei sunt aşteptaţi să descopere un nou concept de magazin, care să le aducă o experiență de cumpărare cu totul surprinzătoare cu ajutorul lumii digitale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *