Mobile Advertising, cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017 Mobile Advertising, cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017
Conference Arena, parte din MIG, organizeaza cea de-a sasea editie Mobile Advertising Congress, in data de 31 martie 2015, la Hotel Intercontinental din Bucuresti.... Mobile Advertising, cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017

Conference Arena, parte din MIG, organizeaza cea de-a sasea editie Mobile Advertising Congress, in data de 31 martie 2015, la Hotel Intercontinental din Bucuresti. Mobile Advertising Congress este unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa de Sud-Est, care aduce in prim plan transformarile, oportunitatile si provocarile mediului “Mobile”, precum si ultimele tendinte din domeniul marketing-ului mobil.

Interesul ridicat pentru domeniul Mobile se datoreaza impactului transformator pe care il are utilizarea smartphone-ului asupra comportamentului de cumparare al clientilor. Campanii personalizate, marketing bazat pe geo-locatie, mobile payment fac parte din trend-urile acestui an, care vor diferenta brandurile in ochii consumatorului. Schimbarile se intampla foarte rapid, iar accesul la informatii de ultima ora, intr-o maniera accesibila, interactiunea cu cei mai importanti furnizori din domeniu fac din Mobile Advertising Congress 2015 evenimentul cu cei mai multi marketeri vizionari pe metrul patrat.”

Madalina Vilau – Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena

“De peste 6 ani, Vodafone Romania dedica acest eveniment celor interesati de tendintele din zona de publicitate mobila. Anul acesta, venim cu un element de noutate si imbinam partea de comunicare cu noile tendinte in zona de m-commerce. Astfel, invitatii nostri vor beneficia de prezentari si studii de caz efectuate de experti in domeniu care au acceptat invitatia de a fi pe scena Congresului de Mobile Advertising“

Horatiu Dimulescu – Manager, M-Commerce and Wholesale, Vodafone Romania

In studiul ”Situatia Retailului Online in 2015” publicat recent de catre siteul Shop.org impreuna cu Forrester Research, 8 din 10 retaileri din SUA care vand online au declarat ca, in 2015, doresc sa isi mareasca bugetul pentru Mobile Marketing cu 20% fata de anul trecut. Raportul mai arata ca achizitiile facute de pe mobil au crescut cu 50% fata de 2014.

In Romania, la finalul lui 2014 erau 7,5 milioane de smartphone-uri, 22,6 milioane de cartele SIM şi 9,3 milioane de abonamente active, conform datelor ANCOM. 9% din tot traficul de internet din Romania se genereaza de pe dispozitive mobile, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare si consultanta Gemius in 2014.

Oamenii prefera sa isi ocupe timpul navigand online de pe telefon in mijloacele de transport in comun, atunci cand merg la cumparaturi, la serviciu si acasa. Procentul de utilizare a smartphone-ului este aproximativ constant de-a lungul intregii zile, cu exceptia perioadei dintre 9 si 11 p.m., in timpul saptamanii, si intre 9 si 10 p.m, in timpul weekendului, cand utilizatorii sunt mai activi.

Mobile advertising-ul este segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere in Romania, urmand sa devina tot mai vizibil in consumul de publicitate intre 2014-2017, datorita raspandirii dispozitivelor mobile si a inovatiilor tehnologice care sprijina publicitatea, conform studiului Zenith Media.

Publicitatea pe mobil se afla inca mult in urma consumului media prin intermediul dispozitivelor mobile, ceea ce lasa loc unui potential mare de crestere in domeniu. Conform aceluiasi studiu, in 2015 se preconizeaza ca bugetele de mobile ale companiilor din Romania vor atinge 1% din totalul consumului de publicitate si 7% din investitiile in digital.

In acest an, evenimentul Mobile Advertising Congress se afla la a 6-a editie si va atrage lideri autohtoni si internationali cu viziune si experienta in mediul online, antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului, bloggeri, pasionati de tehnologie si inovatii in mobile advertising. Mobile Advertising Congress 2015 va avea loc pe data de 31 martie, la Hotel Intercontinental Bucuresti.

  • Adam Cristian

    03/04/2015 #1 Author

    Da dar ce te faci atunci cand ramane “piata libera” cu cei ce nu au un smartphone….
    Companiile de telefonie mobila ar trebui sa puna la dispozitie mijloace mai “usoare” sau mai ieftine pt cei ce nu-si permit un telefon ca ei sa-l poata avea si “poate” peste ceva timp sa cumpere, dau un exemplu de la emag sau evomag un tv. Nu multi au auzit de evomag, si de aceea acea piata ramane libera.

    Reply

  • Eric Victor

    06/04/2015 #2 Author

    Interesul oamenilor fata de domeniul mobile va fi in crestere deoarece noile jucarii ne vor atrage mereu.. Vom fi mereu copii in corpuri mari si ne plac jucariile lucioase!

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *