The Trainers, un nou LinkedIn pentru piata de training The Trainers, un nou LinkedIn pentru piata de training
The Trainers, prima platformă online care conectează direct companiile cu trainerii, anunță lansarea oficială pe piața locală de training. Proiectul, unic în regiune, a... The Trainers, un nou LinkedIn pentru piata de training

The Trainers, prima platformă online care conectează direct companiile cu trainerii, anunță lansarea oficială pe piața locală de training. Proiectul, unic în regiune, a presupus o investiție inițială de 20.000 de euro pentru dezvoltarea platformei.

Modelul de business propune o nouă abordare în industria de training, prin crearea unui marketplace din care companiile pot achiziționa direct servicii de training și dezvoltare personală de la experții înscriși în platformă. „Obiectivul nostru este de a construi un marketplace al celor mai buni traineri din piață și al celor mai diverse programe de training” a declarat Răzvan Drăgoi, fondator The Trainers.

Platforma pune față în față cererea și oferta din piața de training, simplificând procesul de achiziție de training din orice domeniu. The Trainers se adresează, pe de o parte, companiilor care doresc să desfășoare programe profesioniste de training, iar, pe de altă parte, experților care vor să se alăture celei mai mari comunități de traineri profesioniști.

Industria de training din România trece printr-o perioadă de consolidare, după ce criza financiară a remodelat și influențat acest sector. Încă sunt numeroase oportunități pe care piața trebuie să le acopere, atât în ceea ce privește nevoile companiilor, cât și pe cele ale trainerilor. Din dorința de a oferi mai multă transparență în achiziția de training, a luat naștere The Trainers, o alternativă inovativă la metodele tradiționale de achiziție de training. Este un proiect în acord cu timpurile pe care le trăim, în care online-ul este principalul loc în care cautam înainte de a cumpăra un produs sau serviciu.” a declarat Răzvan Drăgoi, fondator The Trainers.

The Trainers este și una dintre platformele care oferă cele mai diverse programe de training din acest moment din România: peste 40 de programe de training înscrise, ce acoperă 45 de domenii de activitate. La scurt timp după lansare, în platformă s-au înregistrat 23 de traineri, a căror experiență însumează peste 50.000 de ore de training livrate.

Pentru a obține validarea în platformă, trainerii trebuie să parcurgă o serie de pași: să programeze un curs deschis la care să participe un membru din Echipa de Validare The Trainers, să obțină feedback pozitiv din partea participanților și din partea Echipei de Validare, să aibă cel puțin trei recomandări scrise din partea clienților cu care a lucrat anterior.

În ceea ce privește companiile, The Trainers își asumă îndeplinirea obiectivelor în programele de training contractate de la trainerii certificați. Mai mult, platforma pune la dispoziție companiilor posibilitatea de a solicita un program de training, în cazul în care acesta nu se regăsește printre cele deja existente. Trainerii validați vor avea acces la aceste solicitări și vor putea trimite oferte, din care companiile pot face o selecție în funcție de parametrii de interes: cost, conținut, timing.

Strategia companiei pe termen mediu include extinderea business-ului în afara granițelor țării. ”Avem deja semnale și solicitări care ne spun că modelul de business poate fi adaptat și pe alte piețe din Europa. Punctual, avem cereri de discuție a unor posibile colaborări în Croația și Austria.” a spus Răzvan Drăgoi.

Monetizarea business-ului se bazează pe un comision fix din valoarea tranzacțiilor prin platformă. Reprezentanții The Trainers plănuiesc și introducerea unui ‘membership fee’ pentru trainerii înscriși. Compania estimează că business-ul va ajunge la break-even la începutul anului 2016, urmând ca investiția să fie recuperată la începutul lui 2017.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *