New Trends: Campania de primăvară Hornbach, o antiteză la tendințele modei de sezon New Trends: Campania de primăvară Hornbach, o antiteză la tendințele modei de sezon
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, lansează noua campanie de publicitate şi aduce în prim plan dovada clară... New Trends: Campania de primăvară Hornbach, o antiteză la tendințele modei de sezon

Campania HB_4_sHornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, lansează noua campanie de publicitate şi aduce în prim plan dovada clară a oricărui proiect de construcţii sau bricolaj – hainele de lucru.

Sunt murdare, rupte şi decolorate! Folosite în lucrări de amenajare sau construcţie, au devenit ceea ce sunt: un martor al propriei voințe și chemări. În noua campanie de primăvară, retailerul demonstrează pasiunea clienţilor pentru activitățile de bricolaj prin intermediul hainelor de lucru cu o durată lungă de utilizare. Astfel, pantalonii, plini de rupturi și murdărie, cămășile, pline de găuri și vopsea învechită, reflectă experiența și dăruirea.

„Am observat întotdeauna cu fascinație cât de mândri sunt clienții noștri de proiectele realizate de ei, dar mai ales de pasiunea și vitalitatea care i-au însoţit în aceste proiecte. Am primit în mod regulat, prin intermediul paginii Facebook, fotografii ale meșterilor în haine uzate – în mijlocul proiectului. Am înțeles că hainele de lucru sunt importante pentru ei, se identifică cu ele atunci când derulează lucrări. Acest lucru dorim să îl prezentăm şi  noi prin noua campanie și dorim totodată să trezim pasiunea de a pune în practică diverse proiecte în casă și grădină, acum, primăvara”

Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România

Potrivit afirmaţiilor sale, toate aceste aspecte stau la  baza spotului publicitar ce va ajunge atât pe TV, cât şi în online. Noua reclamă Hornbach relatează povestea unui bărbat a cărui soție a făcut greşeala de a-i arunca pantalonii de lucru preferaţi. Fără nicio ezitare, bărbatul pleacă în încercarea de a-i recupera. De aici, începe o odisee! Bărbatul, care este imaginea meşterului, fie profesionist, fie care iubeşte micile lucrări DIY în gospodăria sa, trece prin toate încercările în căutarea pantalonilor care reprezintă dragostea sa pentru proiecte de bricolaj.

Aventura începe la pubela din faţa casei şi continuă cu un drum anevoios către firma de salubritate. Pantalonii însă nu sunt nicăieri! Meşterul nu renunţă la visul său şi merge chiar mai departe, iar drumul său se sfârșește în cele din urmă la o groapă de gunoi. Aici, după ce caută atent, găseşte pantalonii. Spotul se încheie cu o imagine a mulţumirii: bărbatul, îmbrăcat în pantalonii săi speciali pentru proiecte, începe o nouă lucrare!

Momentul lansării noi campanii nu putea fi ales mai bine: primăvara, o dată cu campaniile obișnuite de lansare a noilor colecţii din domeniul modei. Tocmai din acest motiv campania Hornbach poartă  numele de „Colecţia de primăvară Hornbach”.

„Campania de primăvară Hornbach este totuşi o antiteză la tendințele modei de sezon. De aceea putem chiar să o numim o campanie sustenabilă. Căci meșterii își iubesc hainele mai presus de orice, iar hainele lor de lucru trăiesc veşnic. Această legătură strânsă dintre meşter și hainele sale s-a evidențiat ca un indiciu extrem de relevant, cu toate că pentru oamenii de rând pare de neînţeles”

Guido Heffels, Directorul de Creație al Heimat, agenţia ce a conceput spotul

Potrivit reprezentanţilor Hornbach, campania are loc în toate ţările unde activează compania: Germania, România, Austria, Suedia, Elveția, Luxemburg, Cehia, Olanda și Slovacia.

Pe plan local, campania a început  la 1 martie în mediul outdoor şi pe 7 martie pe social media, urmând ca din 21 martie să fie lansată şi pe TV. De asemenea, campania este susținută de o pagină web proprie în cadrul căreia utilizatorii vor putea intra şi vedea poveştile câtorva meşteri selectaţi de Hornbach, din toate ţările unde este compania prezentă, cu privire la hainele pe care le utilizează ei atunci când fac diverse proiecte. Procesată într-un mod autentic și incitant cu ajutorul fotografiilor, animațiilor și filmelor, pagina va putea fi accesată începând cu data de 13 martie.

De asemenea, campania va avea şi o componentă de promovare în magazine. Hornbach a creat special pentru clienţi o etichetă ce poate fi cusută pe hainele de lucru şi care are înscris pe ea „Pasiune”, sentiment care insuflă orice proiect. Etichetele vor fi disponibile în toate magazinele Hornbach, sau online, începând cu 13 aprilie.

„Această insignă vine ca un tribut pentru hainele de lucru din colecția de primăvară Hornbach. Acesta este modul nostru de a onora meșterii și faptele lor”

Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *