Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi, al treilea jucător de pe piața internațională de profil, va inaugura în acest an primul magazin la nivel european,...
xiaomi-1Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi, al treilea jucător de pe piața internațională de profil, va inaugura în acest an primul magazin la nivel european, au anunțat oficialii companiei, prezenți la evenimentu Mobile World Congress 2015 de la Barcelona.

Astfel, compania lansată în urmă cu cinci ani, supranumită “Apple-ul chinez” datorită modelelor de telefoane care imită multe dintre trăsăturile și specificațiile iPhone-ului americanilor și chiar ale Samsung-urilor sud-coreenilor, dar care sunt vândute la prețuri mult mai mici, fiind destinate unui segment de piață cu venituri medii și mici, va deschide primul magazin online de pe continentul european. Xiaomi, care a intrat în top trei jucători pe segmentul de telefoane mobile inteligente chiar dacă își vinde produsele doar pe piața din Asia, își va aduce, în premieră, accesoriile și brățările de fitness consumatorilor europeni.

Gadget trends: dorinţa Xiaomi – smartphone-ul, liantul tututor dispozitivelor din casă

Deocamdată, Xiaomi nu va vinde și telefoanele inteligente din portofoliu în Europa și nici în Statele Unite, fiind posibile încălcări ale legilor drepturilor de autor.

“Va fi o experiență diferită pentru Mi.com, comparative cu cee ace avem pe piețele din Asia, pentru că nu vom vinde și telefoane mobile”, a declarat la MWC 2015 Hugo Barra, vicepreședintele global al Xiaomi, citat de The Guardian.

Magazinul European va urma după o serie de deschideri în Statele Unite, primul pas al companiei către piața din Vest.

Gadget trends: cum arată noul flagship al Xiaomi, Mi Note?

Compania a lansat recent o gamă de smartphone-uri și tablete care vor intra în competiție directă cu produsele Apple și Samsung. În plus, Xiaomi a strâns 1,1 miliarde de dolari din finanțări, compania fiind evaluată în acest moment la 45 de miliarde de dolari. 

Chinezii de la Xiaomi, venituri duble în 2014

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *