Producătorul de cosmetice Farmec Cluj, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața autohtonă de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră...
farmecProducătorul de cosmetice Farmec Cluj, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața autohtonă de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei.

„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în  modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație ”, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec  Cluj-Napoca.

„După încă un an de evoluție continuă, datorat în exclusivitate consumatorilor noștri dedicați și pasiunii lor pentru produsele românești, suntem bucuroși să ne confirmăm poziția de lider pe piața românească de cosmetice”, a completat acesta.

Farmec îşi lansează prima gamă de dermatocosmetice şi vrea să ajungă la 50% din încasări prin farmacii

Farmec a inaugurat în anul 2014 două magazine de brand în orașele Salonic și Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse și pot beneficia de consiliere din partea specialiștilor. 

Beauty trends: Farmec mizează pe beneficiile fructelor și lansează Gerovital Happiness. Ce conține gama și cui se adresează?

La cifra de afaceri în creștere a contribuit și lansarea unor noi game de produse  în anul precedent, care valorifică ingrediente active performante: Gerovital Happiness (gamă de produse moderne pentru față și corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gamă de produse specializate în estomparea imperfecțiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gamă exclusivă de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men și ArganPlus (gamă de produse pentru păr pe bază de ulei nobil de argan).

Pentru anul 2015, Farmec își propune menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogățirea portofoliului de produse cu noi game și extinderea unor linii de produse deja existente.

Beauty trends: Gerovital H3 Evolution Perfect Look, o nouă gamă în portofoliul Farmec

Farmec deţine în portofoliu mărci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. 

Opinie: de ce iubesc Farmec?

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *