Potrivit celor mai recente date publicate de site-ul Tubefilter, citate de The Guardian, cele mai populare 100 de canale ale serviciului de streaming YouTube...
youtube_cover-700x500Potrivit celor mai recente date publicate de site-ul Tubefilter, citate de The Guardian, cele mai populare 100 de canale ale serviciului de streaming YouTube (controlat de Google) și-au dublat numărul de vizualizări în 2014 comparativ cu 2013.

Astfel, în luna ianuarie a acestui an, videoclipurile postate pe acestea generaseră peste 14,7 miliarde de vizualizări, cu 110% mai multe decât cele 7 miliarde de vizualizări pe care le aveau în ianuarie 2014.

Canalul care prezintă jucării FunToys Collector (fostul DC Toys Collector) a devenit starul YouTube, după ce, o bună parte din anul 2014, canalul de gaming PewDiePiew fusese pe primul loc în topul vizualizărilor. Astfel, doar în luna ianuarie a acestui an, FunToys a raportat 517,3 milioane de vizualizări, cu mult în fața competitorului PewDiePie (417,9 milioane de vizualizări), însă videoclipurile postate pe ambele canale sunt cu mult peste cifrele de acum un an (175,6 milioane, respectiv 266,5 milioane de vizualizări).

Pe primele 10 locuri în rândul celor mai accesate canale de pe YouTube se află cele de muzică, jocuri și canale destinate copiilor. De exemplu, canalul cântăreței americane Taylor Swift a avut 361,3 milioane de vizualizări în ianuarie 2015, canalul rusesc de desene animate GetMovies a avut 359,5 milioane de vizualizări, Little Baby Bum (care postează câtece pentru bebeluși) a avut 302,1 milioane de view-uri, din nou un canal rusesc de animații, Masha and the Bear a avut 287,8 milioane de vizualizări, canalul de gaming Popular MMO – 266,9 milioane, jocul pentru copii Stampy – 252,9 milioane, iar BuzzFeed Video – 239,4 milioane de vizualizări.

Conform datelor Tubefilter, 55 dintre cele 100 de canale au fost produse în Statele Unite, 10 dintre ele fiind din Marea Britanie, iar 8 din Rusia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *