Business-ul DENIS trece pragul de 10 milioane de euro în 2014 Business-ul DENIS trece pragul de 10 milioane de euro în 2014
Producătorul român de pantofi DENIS, compania care deține brandurile Why DENIS, Anna Cori și DENIS, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de... Business-ul DENIS trece pragul de 10 milioane de euro în 2014

Producătorul român de pantofi DENIS, compania care deține brandurile Why DENIS, Anna Cori și DENIS, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro de euro, în creștere față de anul precedent, când rulajul s-a situat în jurul valorii de nouă milioane de euro.

Trendul ascendent înregistrat în 2014 va fi păstrat și anul acesta, când ținta este de 15 milioane de euro. La nivel de unități, compania a vândut peste 160.000 de perechi de pantofi.

În prezent, DENIS deține o rețea de 35magazine în cele mai importante orașe din țară: București, Constanța, Timișoara, Brașov, Sibiu,Bacau, Roman, Galati,Craiova, Iași, Suceava și Cluj, dar și în afara țării în Kiev, Ucraina.

„La nivelul anului 2014, valoarea investiților s-a situat la un milion de euro, banii fiind direcționați în principal către zona producție, design și platformelor de vânzare online pe care le-am lansat în partea a doua a anului trecut. Clienții au cumpărat din magazinele noastre online de aproximativ 100.000 de euro.

De asemenea, pe parcursul lui 2014 am acordat o mai mare atenție amenajării unităților și, unde a fost cazul, am reamenajat”, spune Ana Cornea, manager și acționar al DENIS România.

Conform vânzărilor efectuate în decursul anului trecut, cele mai comercializate produse au fost pantofii colecției primăvară-vară. „Investim foarte mult în creație, iar la nivelul anului 2014, 15% din cifra de afaceri a fost alocat acestui segment. Colaborăm cu designerul italian Davide Vaccari de mai bine de cinci ani, el fiind cel care și-a pus amprenta pe colecțiile celor trei branduri ale companiei, Why DENIS,  Anna Cori&All Shoes și DENIS, brand disponibil exclusiv pe piețele internaționale”, spune Ana Cornea.

Planurile companiei pentru 2015 includ inaugurarea a peste 10 magazine în țară, dar și extinderea în străinătate, amânată de la finalul anului 2014, pentru prima parte a acestui an. Țările vizate sunt, în continuare, Statele Unite ale Americii, Germania, Austria. Investițiile programate pentru acest an se ridică la 400.000 de euro.

Până la debutul noii colecții, disponibilă în magazine de la mijlocul lunii martie, retailerul și producătorul român continuă perioada de reduceri, valabilă până la data de 31 martie 2015. „Toate articolele Why DENIS vor avea o reducere de până la 50%. De asemenea, articolele marcate cu eticheta specială, în special cizme, ghete și botine, atât pentru damă, dar și pentru bărbați, din colecția Anna Cori&All Shoes, vor avea reduceri pană la 50% în această perioadă”, explică Ana Cornea.

DENIS este un producător român de pantofi, cu o tradiție de peste 25 ani pe piață. Compania deține o fabrică la Suceava, iar rețeaua de magazine numără 35 de unități (10 Why Denis și 25 Anna Cori & All Shoes). Alte trei unități ale rețelei sunt la Kiev (două magazine DENIS și unul WhyDENIS). Compania are un număr total de 420 de angajați.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *