Unitatea de trei stele Ibis București Gara de Nord, parte a unuia dintre cele mai mari lanțuri de hoteluri economy din lume, Ibis (brand...
Ibis Bucuresti Gara de NordUnitatea de trei stele Ibis București Gara de Nord, parte a unuia dintre cele mai mari lanțuri de hoteluri economy din lume, Ibis (brand controlat de rețeaua franceză Accor), va lansa din 1 martie 2015 un serviciu în premieră, destinat clienților de business – BiroulTau@Ibis.

În esență, unitatea va oferi birouri private pentru clienții cazati în hotel, spațiul privat de lucru fiind  dotat cu birou, accesorii de birou și conexiune de internet WiFi, apă, cafea sau ceai și o gustare, servicii de secretariat (printare, transmitere fax, rezervări). În același timp, clienții vor beneficia de o reducere de 15% în barul și restaurantul hotelului.

“A trebuit doar să ne ascultăm clienții și să folosim resursele pe care le avem. Birourile sunt amenajate în zona sălilor de evenimente din cadrul Ibis, iar în funcție de cerere, pot fi alocate una sau mai multe săli pentru aceste birouri. Unitatea dispune de 8 săli mari pentru evenimente, iar acestea port fi reorganizate în funcție de nevoi. Serviciul va putea fi folosit atât de clienții hotelului cât și de cei din afară. Cei care doresc să folosească birourile private vor trebui să plătească 10 euro pentru 4 ore“, a declarat pentru Gadget&Trends Magazine Călin Ile, director general al Ibis Gara de Nord.

Trei sferturi din clienții hotelului Ibis București Nord călătoresc în interes de afaceri, hotelul fiind amplasat lângă Gara de Nord și la doar 5 minute de Piața Victoriei, una din zonele de afaceri importante ale capitalei.

BiroulTau@Ibis 3

“Oaspeții Ibis București Gara de Nord, în medie, stau la noi 1.4 nopti și lucrează 5-6 ore chiar din hotel, unde își organizează și o mare parte din întâlnirile de afaceri. Până acum, aceste întâlniri aveau loc în general în restaurant sau în barul Ibis, deschis non-stop, însă mulți clienți ne-au comunicat dorinta lor de a avea la dispoziție un spațiu privat pentru lucru și întâlniri de afaceri, spațiu care să fie configurat pentru business. Lansăm BiroulTau@Ibis exact pentru a răspunde acestor nevoi – le asigurăm clientilor de business acces temporar la un birou privat, cu accesorii și servicii similare cu oricare centru de afaceri. Practic, oaspeții Ibis vor putea rezerva nu doar o cameră de hotel, ci și un birou personal care să le fie la dispoziție în timpul călătoriei”, mai spune oficialul unității.

Noul serviciu va fi testat în premieră în hotelul Ibis București Gara de Nord, până la 30 iunie 2015.

Ibis București Gara de Nord este cel mai mare hotel al rețelei în România și a fost primul hotel deschis de Ibis în România, în 2004. Hotelul are 250 de camere,  8 săli de conferințe cu capacitate între 20 și 150 de locuri, un restaurant cu specific de bistro franțuzesc, bar deschis non-stop și parcare de 80 locuri.

În 2014, Ibis Nord a avut un grad de ocupare de 62% și peste 56.000 de camere vândute, respectiv o creștere de 10% față de 2013.

Ibis este cea mai mare rețea hotelieră economy din Europa, iar în România operează 4 hoteluri de 3 stele, două în București  și câte unul în Constanța și Sibiu. În total, cele 4 hoteluri Ibis din Romania  au 760 de camere, astfel: 250 de camere la Ibis Bucureşti Gara de Nord, 161 de camere la Ibis Bucureşti Palatul Parlamentului, 154 de camere la Ibis Constanţa şi 195 camere la Ibis Sibiu. Cele 4 hoteluri Ibis au 24 de săli de conferinţe si seminarii, cu un total de până la 1650 de locuri. Cele 4 hoteluri Ibis au 235 de angajați în România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *