Reţeaua de magazine Lem’s a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri în creştere cu 10% faţă de anul precedent.  Afacerile reţelei s-au ridicat...
Alexandru Rizea, Director General Lemet

Alexandru Rizea, Director General Lemet

Reţeaua de magazine Lem’s a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri în creştere cu 10% faţă de anul precedent.  Afacerile reţelei s-au ridicat la 255 milioane lei.

„Într-o piaţă care stagnează, creşterile unora dintre jucători, printre care suntem şi noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piaţă deţinute de ceilalţi. 2014 a fost un an aşa cum ne-am aşteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%. Noi am reuşit o creştere de două cifre prin menţinerea interesului faţă de clienţii din zona premium, dar şi datorită orientării producţiei către modele noi din segmentul economic” declara Alexandru Rizea, Director General Lemet.

In 2015 Lem’s işi continuă strategia de dezvoltare a reţelei la nivelul intregii ţari, după ce anul trecut au fost deschise 4 noi magazine a căror suprafaţă însumată depăşeşte 6.000 de mp. Dintre aceştia 2.000 mp sunt doar în Bucureşti, capitala însumând acum peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem’s.

“Din 2009 noi am investit permanent în reţeaua Lem’s. Valoarea totală a investiţiilor din ultimii cinci ani în magazine este de aproximativ 50 milioane lei. Sunt investiţii realizate în concordanţa cu dezvoltarea tendinţelor de consum ale românilor. Am dorit să dezvoltăm reţeaua de magazine Lem’s în toata tara la standarde noi, iar acum suntem prezenţi în această configuraţie în aproape toate judeţele tarii” adauga Alexandru Rizea.

Anul trecut Lem’s a demarat proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu. Acesta se va finaliza în a doua parte a acestui an. În noua fabrică se vor dezvolta produse din lemn masiv: mese, scaune etc. Această investiţie se ridica la aproximativ 5 milioane de euro şi este susţinută parţial prin accesarea de fonduri europene.

“Dezvoltarea unei facilităţi de producţie era necesară pentru a completa gama de produse în magazinele Lem’s. Noi am diversificat de la an la an gamele de produse, atât pe orizontală, cât şi pe verticală. Avem mai multe opţiuni pentru fiecare nivel de preţ şi de aşteptari, începând cu gama economic, până la mobila din gama premium. Producţia de mobilier din lemn masiv marchează o noua etapă în dezvoltarea armonioasă a fabricii Lemet şi a brandului său de retail Lem’s. Acesta este un proces continuu dacă ne uităm în urmă, din 2009 şi până în prezent oferta noastră s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000” spune Alexandru Rizea.

Pentru 2015, strategia de dezvoltare a Lem’s include un facelift pentru o serie de magazine din reţea. Aceste spaţii vor ajunge astfel la standardele necesare pentru expunerea numeroaselor game de produse Lem’s, care nu se regăseau în oferta noastră în urmă cu câţiva ani.

“Proiectul de ridicare a standardului vizual şi de creştere a suprafeţelor magazinelor noastre este în plină desfăşurare. Este o prioritate, dat fiind că avem nevoie de spaţii generoase pentru prezentarea ofertei noastre de produse, cu impact direct în vânzări. Ne aşteptăm în 2015 la o creştere care să se situeze tot in jurul a 10 procente” adaugă Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.

In prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 66.000 mp de retail amenajati în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *