Agenția de turism Christian Tour, una dintre cele mai mari de pe piața locală de profil, va relansa în acest an pachetele turistice către...
Egipt

Egipt

Agenția de turism Christian Tour, una dintre cele mai mari de pe piața locală de profil, va relansa în acest an pachetele turistice către Egipt. Pe lista noutăților pe care oficialii agenției le-au pregătit pentru sezonul de vară 2015 se numără și vacanțele în Tunisia și Madeira, precum și o serie de croaziere cu grupuri organizate pentru Marea Nordului, Marea Baltică sau Marea Arabiei.

“Înainte de a publica în catalog o destinație sau un hotel, ne asigurăm mai întâi noi că este bine pentru ca turiștii noștri să meargă acolo. Acum lucrurile s-au liniștit, este un nou regim, iar Egiptul este o destinație potrivită pentru români, pentru că sunt servicii all-inclusive foarte bune, se zboară din întreaga Europă, iar prețurile sunt mai mici decât în alte destinații similare”, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Marius Pandel, CEO-ul Christian Tour.

Potrivit acestuia, prețurile pachetelor turistice către Egipt sunt și cu 20% mai mici comparativ cu cele de acum 3-4 ani. “Există chiar posibilitatea de a găsi hoteluri care au reduceri și de 60%”, a mai precizat proprietarul agenției de turism.

Cel mai mare tour operator  de vacanțe charter din piața autohtonă a încheiat anul trecut cu vânzări de 52 milioane de euro, faţă de 45 milioane de euro în 2013, iar în 2015 își propune să ajungă la 63 de milioane de euro. Potrivit lui Pandel, veniturile în plus estimate pentru acest an vor veni din noile destinații pe care agenția le va promova.

Travel trends: 10 destinaţii de vacanţă pentru 2015

“Anul 2014 a fost unul atipic și greu, prin prisma schimbărilor politice și a condițiilor meteo, care au afectat deciziile turiștilor. O mare parte dintre aceștia se lasă influențați de vreme în decizia de a pleca în vacanță. Cu toate acestea, am reușit să avem un plus de 20% al veniturilor, așa cum ne-am propus”, a declarat oficialul Christian Tour.

Românii au prins gustul early-booking

În plus, dacă în 2014, numărul persoanelor care au ales serviciile Christian Tour s-a ridicat la peste 180.000, pentru acest an se estimează ca numărul turiștilor să treacă de 230.000. Deja, la finalul lunii ianuarie fusese contractată circa 25% din capacitatea pe întreg anul în curs.

early booking“România începe să devină o piață educată în acest sens. Românii au înțeles că este mai bine pentru ei, atât financiar cât și din punct de vedere al ofertei, să cumpere vacanțele prin early-booking, decât să aștepte vânzările last-minute. Așa beneficiază de cel mai bun preț și merg acolo unde își doresc, nu unde au mai rămas locuri”, a afirmat Marius Pandel.

Primele chartere, care au deja un grad de ocupare de 70%, vor pleca din România cu ocazia sărbătorilor pascale (pe 7 aprilie, cele care merg în Corfu și Rodos, iar cele care vor ajunge în Creta pe 8 aprilie).

Travel Trends: Egiptul, altfel! (Ep.4 – Cairo, un oraș cu mai mulți locuitori decât întreaga Românie)

Totodată, pentru 2015, Christian Tour continuă dezvoltarea conceptului Family Moments, un program special dedicat familiilor cu copii. Prin intermediul acestuia, sunt disponibile reduceri semnificative pentru copii, costul pentru cele mai multe hoteluri fiind de doar 1 euro. Toate pachetele turistice care poartă simbolul Family Moments includ servicii All Inclusive și o mulțime de activități și facilități destinate celor mici și părinților. Juniorii vor avea la dispoziție (fără costuri suplimentare) programe de animație, personal special format pentru lucrul cu copii, locuri de joacă, parcuri tematice sau acvatice.

“Suntem o agenție care se adresează familiilor și celor cu venituri medii. Nu veți găsi la noi vacanțe de peste 5.000 de euro, ci încercăm să acoperim nevoile și visul oricărei persoane care își dorește să călătorească”, a mai spus Pandel.

O altă noutate pusă la dispoziția clienților de Christian Tour în 2015 o reprezintă cele două chartere care vor pleca din Chișinău către Insula Creta şi Insula Mallorca.

Anul trecut, gradul de umplere a curselor – 42 de chartere săptămânale – a fost de 95%, de altfel, charterele reprezentând principala sursă de venit a agenției.

Rețeaua hotelieră Christian Tour

De asemenea, tot la nivelul lui 2014 gradul de ocupare a hotelului Memento Kassioppi Resort, clasificat la 4 stele, a fost peste 95%  pe tot sezonul. Resortul este singurul hotel românesc din Insula Corfu, deținut de Christian Tour, hotel frecventat în principal de turiștii români, britanici, polonezi, cehi și scandinavi. “Românii au reprezentat doar 25% din numărul total de turiști. Hotelul a fost frecventat și de turiștii din țările nordice, de englezi sau de polonezi”, a spus Pandel.

Christian Tour îşi deschide sediu în Chişinău

Acesta a reiterat planul agenției de a deschide o întreagă rețea hotelieră. “Va trebui să mai treacă un sezon pentru a ne da seama exact cum se administrează această afacere, chiar dacă 2014 a fost un an foarte bun. Avem foarte multe cereri, de aceea cred că din 2016 vom mai deschide și alte hoteluri. Grecia va fi beneficiara lor, în special marile insule în care ducem turiști”, a declarat Pandel pentru Gadget&Trends Magazine.

De altfel, decizia sa este perfect logică. Grecia aduce circa 60% dintre vânzări, câteva destinații din aceasta înregistrând un plus constant între 10-15% în cererile clienților. De exemplu, în acest an Lefkada este destinația preferată printre turiștii români.

“Anul trecut, destinațiile externe preferate de turiștii care au beneficiat de serviciile oferite de Christian Tour au fost: Creta, Corfu, Thassos, Rodos, Zakynthos (Grecia), Antalya (Turcia), Mallorca (Spania) și Dubai”, a precizat Marius Pandel. christiantour_logo

Totodată, vacanțele Senior Voyage s-au dovedit foarte populare, aproximativ 12.000 de turiști achiziționând acest pachet. Cât despre destinațiile favorite din perioada de early booking pentru vacanța din 2015, predominante au fost tot cele grecești: Heraklion și Chania (Creta), Rodos, Zakynthos, Corfu, la care se adaugă Antalya (Turcia).

Miza pe online

Anul 2014 a însemnat și dezvoltarea companiei în zona de turism online, prin lansarea la finele anului 2014 a unui site de bilete de avion cu vânzare exclusiv online – www.vuelo.ro –, acesta reunind într-un singur loc oferte pentru bilete de avion în toată lumea. Deși proiectul este încă la început, se bucură de interes din partea turiștilor, iar compania își propune să investească în dezvoltarea acestei platforme online și în 2015. “Este un proiect pe care l-am dezvoltat pentru tinerii care doresc să-și personalizeze vacanța. Au toate uneltele pentru a găsi cele mai bune oferte pentru transport cu avionul și a fi la curent cu campaniile de reduceri ale companiilor aeriene, dar și pentru cazare. Pe viitor vrem să adăugăm și servicii de transfer și rent a car”, a mai spus reprezentantul Christian Tour.

Nu este singurul proiect din online al agenției. Christian Tour pregăteşte în 2015 şi lansarea unui proiect inedit pentru turism intern. Astfel, agenția își propune promovarea intensă a vacanțelor în România, “un tărâm spectaculos, cu foarte multe obiective turistice de vizitat şi o ţară de care merită sa fim mândri şi să o promovăm”, a afirmat Marius Pandel.

Potrivit acestuia, proiectul va avea o campanie proiectată special pentru cei mici, pentru a le stârni interesul pentru vacanțele locale. “Îmi doresc ca fiecare părinte să-și ducă copilul într-o excursie la noi, iar aceștia să se întoarcă cu o experiență plăcută în care au aplicat ceea ce au învățat la școală despre geografia sau istoria noastră”, a concluzionat CEO-ul Christian Tour.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *