Începând cu luna februarie a acestui an, clujenii sunt așteptați în cadrul celui mai nou magazin cu produse fashion şi de înfrumusețare – SOLE...

soleÎncepând cu luna februarie a acestui an, clujenii sunt așteptați în cadrul celui mai nou magazin cu produse fashion şi de înfrumusețare – SOLE Luxury Boutique. Situat în incinta centrului comercial Iulius Mall, SOLE oferă o colecție exclusivistă de produse premium precum parfumuri, genți, cosmetice, ochelari de soare, gadgeturi şi accesorii tech.

Lansată în urmă cu un an, compania SOLE este deținută de Angela și Tudor Țiboc, acționari ai companiei QuickMobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România. Pornit inițial ca un business axat pe distribuție, SOLE a intrat treptat și pe piața de retail, inaugurând la finele anului trecut un magazin 360°, în Băneasa Shopping Center din București, și un magazin boutique, în orașul Nurnberg, Germania.

„Deschiderea primului boutique din România sub brandul SOLE a venit ca un pas firesc în dezvoltarea companiei, iar planurile noastre de viitor vizează o extindere treptată în cele mai mari oraşe din România”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion & Lifestyle a SOLE.

Astfel, spațiul de aproximativ 40 metri pătrați din Iulius Mall, Cluj-Napoca, reprezintă primul pas dintr-o serie de magazine ce urmează a fi lansate pe parcursul anului, iar investiția pentru acesta s-a ridicat la aproximativ 150.000 euro, sumă ce a inclus și stocul inițial de produse.

„Până la finele anului avem în plan inaugurarea a cel puţin alte două magazine de acest tip în marile oraşe din ţară şi ţintim atât spaţii în centre comerciale, cât şi spaţii stradale care să ne asigure vizibilitate în rândul consumatorilor cărora ne adresăm”, a completat Angela Țiboc.

Cine este clientul SOLE

În cadrul magazinului SOLE sunt expuse parfumuri și genți de la cei mai renumiți producători din lume, printre care Bvlgari, Dolce&Gabbana, Armani, Prada, Gucci, Hugo Boss, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.  Mai mult, gama de produse SOLE include atât cosmetice, cât și accesorii de lux şi ochelari de soare, dar şi gadgeturi precum brăţări de fitness, smartwatch-uri, alături de accesorii tech.

 „SOLE Luxury Boutique se poziționează pe segmentul premium și se adresează unui target educat, cu venituri peste medie, care aspiră la produse de calitate, mereu în linie cu cele mai noi tendinţe în materie de modă sau tech”, a menționat Angela Țiboc.

Aceasta a subliniat că, odată cu lansarea SOLE, foarte mulţi dintre clienţi vor putea să găsească pe plan local branduri şi produse la care nu aveau acces până în acest moment şi pe care erau nevoiţi să le cumpere doar la vizite în marile oraşe din Europa sau din lume.

„Raportat la produsele care vor înregistra cele mai mari vânzări, estimăm că parfumurile se vor afla pe prima poziţie, cu 60% din total, urmate de cosmetice, genţi, produse tech şi ochelari de soare”, a mai spus reprezentanta companiei.

SoleShop.ro – Colecție exclusivistă de accesorii și cosmetice de lux, disponibilă online

Odată cu deschiderea primului magazin Sole Luxury Boutique, compania a lansat şi shopul online www.SoleShop.ro. Spre deosebire de magazinele tradiţionale, în spațiul online, gama de produse SOLE cunoaște o extindere, oferind o şi mai mare diversitate de produse din toate categoriile.

„Toate produsele sunt 100% originale şi provin de la distribuitori oficiali autorizaţi. Acestea sunt livrate în ambalajul original, cu etichetă şi/sau certificat de autenticitate”, a mai spus Angela Țiboc.

La momentul actual, oferta SoleShop.ro conține peste 3.000 mii de produse, urmând ca până la finele anului să crească treptat atât din punct de vedere al volumului, cât și în ceea ce privește categoriile de produse comercializate.

SOLE, un business de 8 milioane de euro în 2014

În ceea ce privește business-ul companiei SOLE, anul trecut cifra de afaceri a ajuns la aproximativ 8 milioane de euro, valoare rezultată atât din vânzările în retail, cât și din distribuție.

„Pentru acest an estimăm o creştere substanţială a business-ului, cu peste 20%, mai ales odată cu deschiderea de magazine SOLE”, a încheiat Angela Ţiboc.

  • Ilona

    24/02/2015 #1 Author

    Au primul magazin online care mi-a placut atat ca design cat si in ceea ce priveste produsele pe care le comercializeaza. Mi-am comandat parfumul Alien cu 20% reducere si a doua zi a si ajuns.

    Reply

  • priscilla

    25/02/2015 #2 Author

    mi-am luat si eu niste produse cosmetice si sunt foarte multumita, produse de calitate la preturi foarte bune

    Reply

  • Clujeanul

    19/08/2015 #3 Author

    Am intrat in magazinul Sole din Iulius Cluj. Mic, marfa putina si preturi mari.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *