Centrul Orhideea Spa a înregistrat o creștere de 400% a numărului de clienți de Valentine’s Day care au achiziționat un card cadou de cuplu,...
orhideea fotoCentrul Orhideea Spa a înregistrat o creștere de 400% a numărului de clienți de Valentine’s Day care au achiziționat un card cadou de cuplu, tot mai mulți români alegând să ofere partenerului o zi de relaxare la un centru spa cu prilejul acestei sărbători.

„Am avut un flux foarte mare de clienți atât în weekend, de Valentine’s Day, dar și în săptămâna de dinainte. Mulți clienți au ales să vină să se relaxeze la piscină, la masaj și saună sau să ofere persoanei iubite o zi de răsfăț de Valentine’s Day”, spune Roxana Vișan, director Orhideea Spa.

Printre cele mai cerute pachete de relaxare în această periodă au fost: Together Happy, Together In Love, Romantic Chocolate Break și Spa Romance. Dacă în timpul anului prețul unui pachet de relaxare ajunge la 450-500 lei, de Valentine’s Day acesta a avut o medie de 400 lei, ținând cont de discount-urile speciale create pentru această perioadă.

Health trends: 2014, anul celui mai nou trend în materie de cadouri– cardurile pentru tratamente SPA

„80% dintre cei care au achiziționat în această perioadă carduri aflate în oferta Orhideea Spa, au ales cardurile cadou special create pentru cupluri, cu ocazia Valentine’s Day. Majoritatea persoanelor care au achiziționat astfel de pachete le-au folosit pentru uz propriu”, explică Roxana Vișan.

Cardurile cadou au fost o alegere inspirată pentru a fi oferite de Valentine’s Day, iar Orhideea Spa a pus la dispoziția clienților săi o gamă foarte variată de pachete de relaxare, atât individuale, cât și pentru cupluri. „Luna februarie se numără printre cele mai aglomerate luni ale anului, mai ales în preajma Valentine’s Day, foarte mulți clienți alegând să ofere carduri cadou cu pachete relaxare și răsfăț”, spune Roxana Vișan.

„Și în săptămâna de după Valentine’s Day ne așteptăm la un flux mare de clienți, mai ales datorită cardurilor cadou cumpărate înainte, care aștepată să fie folosite”, a adăugat Roxana Vișan.

Cererea părinţilor pentru cursuri de înot pentru copii, motorul creşterii abonamentelor Orhideea Spa

În 2014, cardurile cadou ale Orhideea Spa au fost cumpărate atât de femei, cât și de bărbați, în proporții egale, iar rata lor de folosință a fost în proporție de 65% pentru femei și 35% pentru bărbați. De asemenea, străinii au cumpărat în proporție de 5%. Vânzările medii de carduri cadou sunt de 100 de carduri/lună.

Orhideea Spa este cel mai mare centru spa din București, întins pe o suprafață de 3.000 de metri pătrați, dotat cu zonă de relaxare, zonă de piscină, sauna și terapii. Orhideea Spa este proiectul Fundației pentru sănătate Orhideea Spa, proiect demarat în anul 2010, în urma unei investiții de 3,5 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *