La scurt timp de la anunțarea unei serii de achiziții pe piețele asiatice, Orientul Mijlociu este următoarea regiune vizată pentru extindere de către platforma...
foodpandaLa scurt timp de la anunțarea unei serii de achiziții pe piețele asiatice, Orientul Mijlociu este următoarea regiune vizată pentru extindere de către platforma de comenzi de mâncare foodpanda.

Astfel, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, a achiziționat serviciul 24h.ae, din Orientul Mijlociu, vizând această regiune pentru extindere în sectorul livrărilor de mâncare.

Serviciul 24h.ae este activ în Emiratele Arabe Unite, oferind cel mai convenabil mod de a comanda mâncare locuitorilor din șapte orașe: Dubai, Abu Dhabi, Al Ain, Sharjah, Ajman, Fujairah și Ras Al Khaima. 24h.ae a fost fondat în 2011 și va continua să își desfășoare activitatea sub aceeași echipă de management, precum și sub același brand, dezvoltat de-a lungul anilor. Serviciul colaborează, în prezent, cu peste 700 de restaurante, printre care Subway, Wendy’s, Domino’s, Johnny Rockets sau Pizza Express.

Business Trends: foodpanda achiziționează principalii concurenți de pe 7 piețe asiatice

foodpanda este deja activă în Arabia Saudită și Iordania, prin intermediul brand-urilor hellofood.sa, respectiv hellofood.jo.

„După consolidarea poziției în Asia, ne bucurăm să anunțăm achiziția 24h.ae, într-o regiune care ne așteptăm să ofere oportunități importante de creștere în ceea ce privește sectorul comenzilor de mâncare. Prin intermediul 24h în Emiratele Arabe Unite, dar și al platformelor hellofood din Arabia Saudită și Iordania, dorim să oferim clienților din Orientul Mijlociu cea mai bună experiență atunci când își comandă mâncare online”, declară  Ralf Wenzel, Co-Founder și  CEO al  foodpanda group.

Grupul foodpanda a anunțat recent o serie de achiziții în Europa, preluând companii din Ungaria, Croația, Serbia, Bosnia și Herțegovina și Muntenegru. Săptămâna trecută, foodpanda a achiziționat principalii săi competitori de pe 7 piețe din Asia, consolidându-și poziția în regiune. În prezent, grupul este activ în 40 de piețe din Asia, Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină.

Food trends: românii, dispuşi să plătească mai mult pentru fiecare comandă plasată online

foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *