Deși marea majoritate a analiștilor de profil văd ceasurile inteligente ca unul dintre viitoarele trenduri mari în industria tech, iar companiile producătoare de smartphone-uri...
androidwearDeși marea majoritate a analiștilor de profil văd ceasurile inteligente ca unul dintre viitoarele trenduri mari în industria tech, iar companiile producătoare de smartphone-uri (și nu numai) se înghesuie să-și pună brandul pe acest gen de device-uri, se pare că smartwatch-urile mai au mult de furcă până ce vor fi adoptate de marea masă a consumatorilor.

Iar noua linie de ceasuri inteligente care vin la pachet cu sistemul de operare creat special de Google pentru ele, Android Wear, sunt cel mai bun exemplu pentru a ilustra mărimea pieței.

Potrivit informațiilor companiei de cercetare Canalys, ceasurile smart echipate cu Android Wear s-au vândut în doar 720.000 de exemplare anul trecut. Cel mai popular gadget al seriei a fost Moto 360, al Motorola, care, cu al său design a imitat foarte bine un ceas de mână clasic, atrăgând o bună parte dintre cumpărători.

New trends: brăţările pentru fitness, vânzări triple în următorii patru ani. Abia apoi vor veni smartwatch-urile

Potrivit acestor date, Google ar avea o cotă de piață de 15% din segmentul total al dispozitivelor purtabile, în 2014 fiind livrate circa 4,6 milioane de unități. Comparativ, producătorii au vândut circa 230 de milioane de tablete și 1,3 miliarde de smartphone-uri.  Iar cei de la Apple se pregătesc să-și lanseze propriul ceas smart. Poate ei vor avea mai avea mai mult succes.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *