Life Care, unul dintre cei mai importanți importatori de pe segmentul produselor BIO, vizează extinederea business-ului în afara granițelor țării. Compania, fondată în 2005...
life careLife Care, unul dintre cei mai importanți importatori de pe segmentul produselor BIO, vizează extinederea business-ului în afara granițelor țării.

Compania, fondată în 2005 la Timișoara de frații Onețiu, Dănuț și Cristian, pe modelul multilevel marketing – MLM-  (în genul celui promovat de giganții din cosmetice Avon, Oriflame sau Amway), participă în perioada 11-14 februarie 2015 în Germania, la BIOFACH, principalul târg de produse alimentare organice din lume și de produse pentru îngrijire personală bazate pe principii naturale. Aflat la cea de-a 26-a ediție, BIOFACH reunește peste 2,200 de expozanți din 76 de țări și peste 42,000 de vizitatori din 135 de țări.

După aproape 10 ani de consolidare a modelului de business pe plan local, dar și prin agenți, în țări precum Italia, Spania sau Ungaria, compania vizează prin prezența la BIOFACH inițierea colaborărilor cu parteneri atât din spațiul european, cât și din afara Europei, în scopul înființării unor francize care să reproducă acest model de succes și în afara României.

În cele patru zile ale târgului, oficialii companiei vor derula o serie de discuții cu posibili viitori parteneri prezenți la târg în vederea extinderii business-ului Life Care în afara țării.

„Life Care înseamnă un mod de viață mai sănătos și mai fericit, principiu aflat la baza produselor comercializate, care beneficiază de certificări recunoscute pe plan național și internațional și prin stimularea calităților antreprenoriale ale oamenilor și, astfel, a prosperității lor”,  a spus Cristian Onețiu, co-fondator Life Care. „De aceea, ne propunem să ducem viziunea Life Care și în alte țări, cu același scop, de a le oferi oamenilor posibilitatea unei  vieți fericite în fiecare zi.”

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari într-un deceniu de activitate, Life Care comercializează peste 500 produse premium naturale, cu elemente bio sau 100% bio, destinate îngrijirii personale, curățeniei locuinței și suplimente naturale, aparținând unor producători cu renume internațional. Produsele se înscriu în conceptul „Roata fericirii” care cuprinde șapte arii ale fericirii: sănătate și imunitate, slăbire sănătoasă, sport & nutriție, frumusețe, îngrijirea casei, dezvoltare personală, bani și antreprenoriat. Life Care are un portofoliu de peste 5 milioane de consumatori unici, peste 20 milioane de produse vândute și peste 2 milioane de pachete livrate consumatorilor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *