Calatoria mea in universul Autoslalomului, inceputa in ianuarie 2014 cu renovarea Hondei S2000 avea sa ajunga la final in toamna aceluiasi an, odata cu desfasurarea ultimelor doua etape...

alex rosiuCalatoria mea in universul Autoslalomului, inceputa in ianuarie 2014 cu renovarea Hondei S2000 avea sa ajunga la final in toamna aceluiasi an, odata cu desfasurarea ultimelor doua etape ale Campionatului. Finalul sezonului a fost unul memorabil, marcand deschiderea primului circuit de viteza adevarat din Romania, Motor Park, indelung asteptat de toti pasionatii motorsportului.

Situat la 40km de Bucuresti, aproape de Urziceni, circuitul are o lungime de 3.3km, urmand sa fie extins in primavara anului 2015 cu inca o bucla, atingand in curand 4.1km. Desi la momentul competitiei inca nu era turnat stratul final de asfalt si nici nu existau inca vibratoare sau un drum de acces asfaltat, nimic din toate acestea nu ne-a oprit sa savuram o experienta pentru care pana atunci trebuia sa mergem in tari straine.

Cred ca niciunul dintre pilotii prezenti acolo nu a fost deranjat de suprafata imperfect plata a pistei, lipsa semafoarelor sau a unor spatii de degajare generoase. Am mers acolo, ne-am setat masinile, am concurat, ne-am ajutat cu reparatii sau sfaturi si am plecat cu totii cu gandul ca de-acum inainte lucrurile vor fi la un cu totul alt nivel, iar noi am fost printre primii care au avut sansa de a se bucura de acest lucru.

auto

Află de pe AutosTrends mai multe detalii despre cursele propriu-zise! 

Text și foto … by Alex Roșiu

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *