O nouă zonă comercială în apropierea Capitalei. Cum va arăta Cernica Park, o investiție de peste 100 milioane de euro? O nouă zonă comercială în apropierea Capitalei. Cum va arăta Cernica Park, o investiție de peste 100 milioane de euro?
Dezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, companie care operează pe piața imobiliară din România din anul 2001 și care deține în portofoliu, printre altele,... O nouă zonă comercială în apropierea Capitalei. Cum va arăta Cernica Park, o investiție de peste 100 milioane de euro?
Cernica ParkDezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, companie care operează pe piața imobiliară din România din anul 2001 și care deține în portofoliu, printre altele, clădirea office Victoria Park din București și Fashion House Outlet Centre București, va investi circa 110 de milioane de euro într-un proiect imobiliar în Cernica.

Cernica Park va fi dezvoltat pe o suprafață de 34 de hectare, parte a unui lot de 60 de hectare deținut de grupul Liebrecht & wooD și va include un FASHION HOUSE Outlet Centre, un hypermarket, o galerie comercială tradițională, un magazin DIY, un magazin de mobilă, un magazin de articole sportive.

Proiectul, a cărui construcție va fi demarată în 2016,  va oferi un total de 88.000 mp de spațiu comercial extensibil până la 100.000 mp și va avea peste 3.500 de locuri de parcare.

În acest moment, dezvoltatorul belgian a inaugurat un drum de acces de 4 km către autostrada A2, situat la 15 km de centrul orasului București. Drumul – finanțat în întregime de către dezvoltator – oferă locuitorilor din Cernica, Fundeni și întreaga zonă Călărași acces rapid către autostradă, precum și posibilitatea de extindere și dezvoltare a zonei.

“Drumul, în valoare de 5 milioane de euro, este un exemplu perfect al viziunii Liebrecht & wooD în ceea ce privește dezvoltarea proiectelor imobiliare. Soluția a fost realizată în baza unei atente analize a mediului și a beneficiarilor pentru a asigura o integrare armonioasă. Suntem încântați că și autoritățile locale împărtășesc această idee. Această soluție de trafic constituie prima etapă în dezvoltarea proiectului Cernica Park – un loc extraordinar pe harta de retail a României, dar și un loc important pe harta europeană a proprietăților Liebrecht & wooD Group.”- a declarat Patrick Van Den Bossche, Managing Director al Liebrecht & wooD Group.

Cernica Park

Grupul Liebrecht & wooD operează pe piețele comerciale imobiliare din Polonia, România și Rusia unde a dezvoltat proiecte de birouri, retail și de depozitare cu o suprafață totală de aproape jumătate de milion de metri pătrați.

Grupul cuprinde mai multe entități precum dezvoltatorul Liebrecht & wooD, Grupul FASHION HOUSE responsabil de implementarea și gestionarea conceptului de outlet center pe piețele emergente, dar și societatea de administrare a proprietății WECARE ce operează în Polonia.

Portofoliul de proiecte realizate de către Grup include clădiri de birouri, parcuri de birou și ansambluri mixte în Varșovia (Clădirea de birouri Kopernik, Jerozolimskie Business Park, Flandra Business Park, Clădirea de birouri Batory, Plac UNII) și București (Victoria Park), depozite în Varșovia și Poznań (Manhattan Business & Distribution Center, Centrul de distribuție Poznań), precum și unele dintre primele centre de tip outlet din Polonia, România și Rusia sub marca Fashion House Outlet Centre.

În prezent, Grupul este în curs de dezvoltare a proiectului comercial Praga Koneser Center din Varșovia, oferind o suprafață totală închiriabilă pentru retail și birouri de 44,500 de metri pătrați. Grupul începe și primul său proiect pe piața rusă – Fashion House Outlet Centre din Moscova, precum și dezvoltarea proiectului Cernica Park – un nou concept de retail din București.

Liebrecht & wooD a intrat pe piața românească în anul 2001, începând cu dezvoltarea centrului comercial Militari din București.  În 2007, compania a inaugurat un complex de birouri, Victoria Park din București, cu o suprafață închiriabilă de 20.500 mp. În 2008, primul și singurul outlet din România – Fashion House Outlet Centre București a fost inaugurat ca parte integrantă a parcului de retail West Park având o suprafață de 73.400 mp. Până în prezent, compania a investit circa 200 de milioane de euro în România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *