World Information Architecture Day (WIAD), singurul eveniment local dedicat specialiștilor în arhitectura informației, este organizat pentru a patra oară consecutiv în România anul acesta....

wiad2015World Information Architecture Day (WIAD), singurul eveniment local dedicat specialiștilor în arhitectura informației, este organizat pentru a patra oară consecutiv în România anul acesta. WIAD România va avea loc pe data de 21 februarie 2015, la Copper’s Pub București. La nivel internațional, WIAD este o inițiativă a Information Architecture Institute (SUA) și se desfășoară simultan în 38 de orașe din 24 de state de pe glob.

Tema centrală a ediției din 2015, ”Architecting happiness”, se referă la modul în care o arhitectură informațională bine realizată poate duce la creșterea gradului de fericire al utilizatorului online, ca urmare a interacțiunii cu site-uri și aplicații mobile.

Temele de discuție din acest an vizează studii de caz și povești reale din industrii foarte active în digital – comerț electronic, telecom, sănătate, muzică etc. Exemplele oferite în cadrul WIAD România 2015 vor arăta cum brandurile pot să facă utilizatorii online fericiți, câștigându-le încrederea, astfel încât aceștia să fie dispuși să investească în produse și servicii digitale. WIAD 2015 va aborda atât subiecte legate de îmbunătățirea experienței utilizatorului, cât și de oferirea unui conținut relevant și atractiv pe canalele online.

WIAD 2015 este organizat și adus în România de R/GA Bucharest, agenție full-service de digital și una dintre cele mai premiate agenții interactive la nivel global, alături de MakeSense, agenție independentă de comunicare și conținut.

Ana-Maria Bogdan„România a fost prima țară din Europa Centrală și de Est care s-a alăturat efortului global de promovare a arhitecturii informaționale, încă de la prima ediție WIAD, din 2012. Am plecat atunci la drum luând în calcul contextul românesc și am adăugat teme deopotrivă relevante și necesare, legate de user experience și conținut digital. Continuând în această direcție, sunt extrem de încrezătoare că ediția din acest an va fi cea mai reușită de până acum. Ziua de  21 februarie va aduce laolaltă teme și studii de caz care nu au mai fost prezentate public, proiecte câștigătoare ale unora dintre cele mai râvnite premii din industrie, speakeri internaționali, profesioniști ai digital-ului din România cu proiecte de anvergură și o comunitate de oameni pasionați de acest domeniu”

Ana-Maria Bogdan, General Manager R/GA România

Ediția de anul acesta va atrage aproximativ 150 de participanți, specialiști precum: project și product manageri din companii, experți în marketing și digital, generatori de conținut, designeri și copywriteri. Printre speakerii confirmați pentru WIAD 2015 se numără: Ilia Uvarov (Creative Director, R/GA London), Mark Lloyd-Ruck (Experience Design Director, R/GA London), Ștefan Iarca (Country Head România, Possible), Adrian Iacomi (Project Manager & UX Specialist, Cactus Ideas), Alecsandru Grigoriu (Design Lead, Grapefruit), Ciprian Boiciuc (UX Designer, Grapefruit), Dan Niculae (CEO & Digital Product Strategist, Panacle), Raluca Băilescu (Managing Partner, MakeSense).

Raluca Bailescu„Dintotdeauna ne-a interesat modul în care conținutul pe care îl producem reușește să aibă impactul dorit asupra utilizatorilor și consumatorilor. Suntem pentru al treilea an parteneri în realizarea acestui eveniment și ne încăpățânăm să creăm o comunitate din ce în ce mai numeroasă și mai activă, cu fiecare an. WIAD 2015 va fi cu atât mai interesant, cu cât vorbim despre ce îi face pe utilizatori fericiți – totul este despre ei, despre nevoile lor și despre branduri care știu să ofere informații și conținut valoros pentru aceștia. De aceea, cred că dacă ești om de digital sau de comunicare, ar trebui să te afli în sală”

Raluca Băilescu, Managing Partner MakeSense

Arhitectura informațională se referă la o etapă obligatorie în construcția oricărui proiect digital de succes. Scopul acesteia este să ofere utilizatorului o serie de experiențe și interacțiuni relevante cu un produs digital. În urma procesului de AI, utilizatorul poate realiza cu ușurință acțiunile dorite, care se traduc în atingerea unor obiective de business pentru client.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *