Oficialii rețelei de socializare Facebook, unul dintre cei mai mari jucători de pe acest segment, și-au prezentat recent raportul financiar aferent anului 2014. Astfel,...
facebookOficialii rețelei de socializare Facebook, unul dintre cei mai mari jucători de pe acest segment, și-au prezentat recent raportul financiar aferent anului 2014.

Astfel, compania a raportat venituri de 12,47 miliarde de dolari, în creștere cu 58% față de anul anterior, și un profit net de 2,94 miliarde de dolari. În ceea ce privește businessul Facebook din ultimul trimestru al lui 2014, compania lui Mark Zuckerberg a înregistrat venituri de 3,85 miliarde de dolari, un plus de aproape 50% față de perioada similară a anului anterior.

În plus, veniturile din publicitate au fost de 3,59 miliarde de dolari, în creștere cu 53% comparativ cu perioada similară a lui 2013, 69% din aceste venituri fiind aduse de campaniile de advertising pe dispozitive mobile.

Și pentru că am adus vorba despre gadgeturile mobile, este importat de precizat faptul că peste o jumătate de miliard dintre utilizatorii Facebook (mai exact 526 de milioane de persoane), folosesc conturile de pe rețeaua de socializare doar de pe acest gen de device-uri.

Numărul acestora reprezintă un plus de 26% comparativ cu anul predecent și duce  totalul persoanelor care nu intră niciodată pe rețea de pe desktop la 37,8% dintre utilizatori.

În total, rețeaua lui Zuckerberg a înregistrat 1,39 miliarde de utilizatori lunari (în creștere cu 13% față de 2013), dintre care activi în fiecare zi sunt 890 de milioane de persoane (plus 18% față de 2013). Utilizatorii care își accesează conturile în fiecare lună și de pe dispozitivele mobile sunt 1,19 miliarde de persoane (plus 26% față de 2013), iar în fiecare zi,  745 de milioane de persoane, adică cu 34% mai mulți ca în 2013, și-au accesat conturile și de pe gadgeturile mobile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *