E sezon de nuntă pentru campania de publicitate la nivel mondial Spring 2015, “I DO HILFIGER,” în care apar “The Hilfigers” celebrând o nuntă...

UNI_GL_01_SP15_150_39LE sezon de nuntă pentru campania de publicitate la nivel mondial Spring 2015, “I DO HILFIGER,” în care apar “The Hilfigers” celebrând o nuntă de familie animată cu o atmosferă de inspiraţie rock-and-roll.

Compania Tommy Hilfiger, care este deţinută de PVH Corp, anunţă campania sa de publicitate la nivel mondial Spring 2015, I DO HILFIGER. Fictiva familie “Hilfigers” se reuneşte în Sonoma, California, pentru a petrece aşa cum se cuvine la o nuntă; campania o prezintă pe supermodelul Behati Prinsloo, ca fiind moderna, inspirata mireasă.

Regulile cool şi neconvenţionale guvernează ziua cea mare precum briciul ascuţit de croitorie ce conturează siluete fun şi floaty, şi toată lumea primeşte o doză de denim, piele, dungi şi paiete la petrecerea de nuntă. The signature look este un mix de dressed-up cu o tentă de dressed down. E o petrecere mare în aer liber, trupa este pe gazon şi toată lumea se urcă pe scenă.  Acesta este modul în care trăim dragostea în stilul Hilfiger.

“În acest sezon, The Hilfigers sărbătoresc o nuntă de familie în stilul propriu”, a spus Tommy Hilfiger. “Inspirată de propria mea familie şi patrimoniul spiritual al brandului Tommy Hilfiger, campania surprinde un amestec unic, eclectic, de atitudini şi stiluri. Pentru Spring 2015, colecţia noastră contopeşte era relaxată rock-and-roll cu semnătura noastră East Coast cool. The Hilfigers întruchipează un concept de libertate, de distracţie şi atitudine ireverenţioasă care este emblematică pentru brandul nostru.”

I DO HILFIGER este fotografiată de Craig McDean, stilizată de Karl Templer şi regizată creativ de Trey Laird de la Laird + Partners.

“Campania de publicitate The Hilfigers este reflectarea finală a spiritului unic al brandului nostru”, a declarat Avery Baker, Global Chief Brand Officer al Tommy Hilfiger. “Chiar şi atitudinea ireverentă apelează la consumatorii din întreaga lume, iar identitatea vizuală a campaniei a crescut şi are un nivel extraordinar de recunoaştere. În primăvara lui 2015 vom creşte din nou investiţiile noastre în mediul digital şi vom continua să utilizăm printul, outdoor-ul şi marketingul direct deoarece urmărim să maximizăm nivelul de reach şi engagement.”

Fotografiată în Sonoma, California, campania are o distribuţie de personaje eclectice similară  campaniilor anterioare: Arthur Kulkov, Julia Håfström, Bernard Fouquet, RJ Regele, RJ Rogenski, Jourdan Dunn şi Chloe Blackshire, cu noi membri, cum ar fi Ronja Furrer şi Behati Prinsloo. Hair-syling-ul a fost realizat de James Pecis la Agenţia D + V iar machiajul de Mark Carasquillo la Art Partner.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *