Rețeaua de magazine de haine Hennes&Mauritz (H&M), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, a raportat în 2014 o...

H&M (4)

Rețeaua de magazine de haine Hennes&Mauritz (H&M), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, a raportat în 2014 o creștere de 43% a veniturilor de pe piața locală, comparativ cu încasările din 2013. Astfel, compania a vândut în țara noastră haine și accesorii de peste 137,8 milioane de euro.

În moneda locală, veniturile H&M au înregistrat un plus de 37%. Retailerul suedez a deschis 10 noi magazine în țara noastră în 2014, ajungând la un total de 38 de magazine. Potrivit unor informații anterioare ale oficialilor rețelei, H&M le va da posibilitatea fanilor să își achiziționeze produsele preferate și prin intermediul site-ului oficial, România fiind una dintre piețele pe care H&M va introduce în acest an vânzarea online.

New trends: din 2015 putem face shopping online la H&M!

În 2014, H&M a raportat venituri totale de 19 miliarde de euro (176,6 miliarde de coroane suedeze), în creștere cu 18% față de anul anterior (raportat în coroane suedeze), majorarea în monedele locale fiind de 14%. Profitul operațional raportat de oficialii companiei a fost de 2,7 miliarde de euro (25,5 miliarde de coroane suedeze), în creștere cu peste 400 de milioane de euro față de anul anterior.

 “2014 a fost un an foarte bun pentru H&M. Colecțiile noastre au fost foarte bine primate și ne-am continuat strategia de extindere atât prin magazine tradiționale, cât și în mediul online. Am creat 16.000 de noi locuri de muncă în cadrul grupului și avem acum peste 132.000 de angajați în întreaga lume. Pentru că am avut rezultate excepționale, 303 milioane de coroane suedeze (32,6 milioane de euro – n.red.) vor fi destinate programului de loialitate și vor ajunge la angajații noștri”, a declarant Karl-Johan Persson, CEO-ul H&M.

Ce au spus trei bloggeri de fashion după ce au lucrat la o fabrică H&M din Cambodgia. VIDEO

În ultimele trei luni, compania a înregistrat un avans al vânzărilor de 11%, raportat în monedele locale, și de 17% în coroane suedeze,  valoarea business-ului H&M fiind de circa 5,3 miliarde de euro, profitul operațional fiind de circa 832 de milioane de euro.

Retailerul a deschis 426 de noi magazine în anul financiar 2014, în același timp, 47 de magazine neprofitabile fiind închise. La finalul lunii noiembrie 2014, H&M avea o rețea totală dew 3,511 magazine, dintre care 130 sunt francize.

În plus, oficialii companiei au declarat faptul că vor continua ritmul e extindere a reței cu 10-15% pe an, în 2015 fiind planificate circa 400 de noi deschideri. Dintre acestea, cele mai multe vor apărea pe piața din China și din Statele Unite. Taiwan, Peru, Macao, Africa de Sud și India vor deveni noi piețe de desfacere pentru H&M până la finalul anului în curs.

H&M România reacționează: Am fost prezentați într-o manieră eronată!

Totodată, oficialii companiei și-au reafirmat planul de a include țara noastră, alături de Belgia, Bulgania, Cehia, Ungaria, Polonia, Portugalia, Slovacia și Elveția pe harta noilor magazine online.

Potrivit declarațiilor reprezentanților H&M, în toamna acestui an, rețeaua va lansa brandul H&M Beauty, un nou concept pentru produsele de make-up și îngrijire a pielii, acestea urmând să înlocuiască actualele cosmetice vândute în magazinele companiei suedeze.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *