Producătorul chinez de electronice Huawei, al cincilea jucător de pe segmentul de smartphone-uri la nivel mondial, și-a propus să mărească numărul device-urilor livrate în...
Huawei Ascend Mate7_Group 1_Hi resProducătorul chinez de electronice Huawei, al cincilea jucător de pe segmentul de smartphone-uri la nivel mondial, și-a propus să mărească numărul device-urilor livrate în acest an cu o treime, atingând pragul de 100 de milioane de unități.

În plus, potrivit oficialilor companiei, Huawei se va concentra pe atragerea unui număr mai mare de consumatori din afara Chinei, mai ales pe segmentul high-end.

CES 2015: Huawei și-a prezentat colecția de produse 2015

Astfel, conform declarațiilor vice-președintelui diviziei de marketing a Huawei Technologies, Shai Yang, citat de Bloomberg, compania va trece de 75 de milioane de gadgeturi livrate în 2014, la 100 de milioane de unități. La majorarea vânzărilor va contribui, în bună parte, segmentul de smartphone-uri destinate consumatorilor high-end, care conține device-uri precum Mate 7, P7, Honor 6. Astfel, această nișă va contribui cu 30% la vânzări (de la 18%, cota din acest moment).

Decizia celor de la Huawei vine ca răspuns la competiția sporită din partea producătorilor care livreată smartphone-uri mai ieftine, precum Xiaomi sau Lenovo, compania dorind să își extindă portofoliul de produse ale căror prețuri trec de 300 de dolari. Această mișcare va duce compania în liga marilor jucători, cum este exemplul Samsung sau Apple, însă, și acolo competiția este destul de mare.

De Sărbători, Huawei vrea să le vândă românilor 50.000 de smartphone-uri

“Vrem să renunțăm la segmentul low-end. Sunt mulți producători care au de suferit pe această piață, însă, din ce observăm, doi jucători o duc foarte bine: Apple și Samsung”, a declarant Shao Yang.

În al treilea trimestru al anului trecut, Huawei s-a plasat pe locul 5 în rândul producătorilor de smartphone-uri la nivel mondial, cu o cotă de piață de 5,1%. În fața Huawei s-au aflat Samsung, Apple, Xiaomi și LG Electronics.

Huawei îşi aduce flagship-ul Honor 6 în Europa. Cât costă şi unde se găseşte?

În plus, în 2014 veniturile din vânzări au crescut cu 30% și au ajuns la 12,2 miliarde de dolari, depășind pentru prima dată pragul de 10 miliarde de dolari.

Livrările de produse au crescut cu 7,8 % și au ajuns la 138 de milioane de dispozitive livrate, dintre care 75 milioane de smartphone-uri, ceea ce reprezintă o creștere pe acest segment cu 45%, în comparație cu anul anterior.

“Strategia noastră de a ne concentra pe produse premium-accesibile a dat roade, iar rezultatele obținute în 2014 vorbesc de la sine: inovația continuă și dezvoltarea de produse noi, notorietatea brand-ului, creșterea cotei de piața – prin care ne-am poziționat ca cel de-al treilea jucător pe piața globală a smartphone-urilor. De asemenea, influența globală a brand-ului nostru a continuat să crească, iar Huawei a devenit prima companie chineză care a fost inclusă în Top 100 mărci globale în 2014, potrivit Interbrand”, a declarat Richard Yu, CEO al Huawei Consumer BG.

Canalele de distribuție deschise, inclusiv magazinele online, au înregistrat o creștere semnificativă, care a contribuit la cifra de afaceri realizată de către companie. În plus, acestea însumează în prezent 41 de procente din venitul total realizat de Huawei Consumer.

De asemenea, la finalul anului 2014, la nivel global, divizia Huawei Consumer număra 630 de magazine sub brand propriu, acești factori contribuind la îmbunatățirea experienței de cumpărare pentru consumatori, atât în mediul online, cât și în cazul comerțului clasic.

Creșterea popularității produselor premium accesibile în rândul consumatorilor a fost determinată și de către proiectele de comunicare online, ceea ce a permis Huawei să-și crească notorietatea la nivel global.

Un raport recent al agenției de cercetare IPSOS, care a inclus 32 de țări, arată că notorietatea brand-ului Huawei a crescut de la 52 de procente, în 2013, la 65 de procente în 2014, ceea ce înseamnă că brand-ul Huawei este recunoscut de către aproape două treimi din populația acestor țări. Potrivit IPSOS, scorul de promovare obținut de Huawei (consumatori care au recomandat smartphone-urile Huawei altor persoane) a ajuns la 43 de procente, ceea ce clasează Huawei printre primele trei mărci din top. Pentru acest an, oficialii Huawei și-au propus să ajungă la o cotă de peste 60%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *