La început de an se înregistrează o creștere a rezervărilor pe city break-uri în cele mai romantice orașe ale Europei, precum și în orașele...
travelLa început de an se înregistrează o creștere a rezervărilor pe city break-uri în cele mai romantice orașe ale Europei, precum și în orașele cunoscute pentru varietatea și multitudinea magazinelor marilor designeri de modă sau lanțurilor mass market. Interesul pentru astfel de vacanțe crește în această perioadă cu 15-20% față de o perioadă normală din an, fără evenimente speciale.

Printre principalele motoare ale creşterii numărului de vacanţe rezervate de români în această perioadă se numără apropierea Valentine’s Day (14 februarie), respectiv shoppingul în perioada reducerilor, perioadă care debutează la mijlocul lui ianuarie.

”Cei mai mulți dintre turiști solicită city break-uri încă din prima săptămână a anului pentru călătorii de Ziua Îndrăgostiților. Același obicei a fost format în ultimii ani și pentru city break-uri de shopping, în marile capitale europene. La mare căutare în 2015 sunt și sejururile în Dubai, unde în perioada ianuarie – februarie se desfășoară cel mai mare Festival de shopping . Produse ale brandurilor internaționale de lux pot fi achiziționate la prețuri reduse în această perioadă”, spune Elena Anghel, director executiv Prestige Tours.

Cele mai căutate destinații pentru Valentine’s Day sunt Verona, Paris, Barcelona, Roma, iar de anul acesta în topul orașelor preferate de turiștii români este și Florența, noutatea lui 2015.

Roma

Roma

”Am avut multe solicitări pentru perioada 13-15 februarie, prin urmare am pregătit pachete speciale pentru a răspunde dorinței turiștilor. Tarifele pornesc de la 240 de euro, pentru două nopți de cazare cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele, bilete de avion, întâmpinarea cu șampanie și buchet de flori”, spune Elena Anghel.

În medie, valoarea unui pachet de Valentine’s Day este de 275 de euro de persoană.  Cele mai ieftine oferte pornesc de la 228 de euro pentru un sejur la Roma și pot ajunge la 355 de euro, în cazul Parisului.

Florenţa

Florenţa

”Ne așteptăm la o creștere de 20% a sejururilor vândute anul acesta de Valentine’s Day față de perioada similară a anului 2014”, declară Elena Anghel.

Cel mai scump pachet de Valentine’s Day vândut până în prezent a costat 5.000 euro.

Tot în această perioadă există cerere foarte mare pentru Milano, Londra, dar mai ales Dubai, datorită reducerilor practicate de retailerii de modă.

Dacă prețul pentru un city break la început de an este aproape similar celui din luna decembrie în orașe precum Milano, Paris, Barcelona, în ceea ce privește Dubai, tarifele sunt cu până la 70% mai ieftine față de cele pentru Revelion.

”În perioada Festivalului de Shopping din Dubai, această destinație este foarte cerută de către turiștii români. Este unul dintre motivele pentru care am introdus chartere pe Dubai pentru a răspune cerințelor clienților. Valoarea medie a unui pachet în Dubai, în această perioadă, este de 700 euro, pachet ce include 7 nopți de cazare la hotel de 4 stele, cu mic dejun, bilete de avion, taxele de aeroport, transfer și asistență turistică locală”, spune oficialul Prestige Tours.

Dubai

Dubai

Cel mai scump pachet vândut pentru o destinație de shopping a fost de 2.000 euro de persoană, cu cazare la 5 stele.

Prestige Tours, parte a Happy Tour Group, este unul dintre liderii pietii de turoperare din România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *