Reţeaua de socializare Facebook, creată în 2004 de Mark Zuckerberg – în prezent una dintre cele mai importante platforme din zona de social media...
facebookReţeaua de socializare Facebook, creată în 2004 de Mark Zuckerberg – în prezent una dintre cele mai importante platforme din zona de social media – are un impact semnificativ în economia globală, fiind un factor important în dezvoltarea oportunităţilor pentru companiile de marketing, pentru dezvoltatorii de aplicaţii şi pentru providerii de internet mobil.

Astfel, potrivit unui raport realizat de Deloitte la cererea Facebook, reiese faptul că reţeaua de socializarea a contribuit cu 227 de miliarde de dolari la economia globală în 2014 şi, în acelaşi timp, a creat 4,5 milioane de locuri de muncă în întreaga lume.

Conform informaţiilor din raport, Statele Unite au avut cel mai mult de câştigat de pe urma Facebook, compania aducând la economie circa 100 de miliarde de dolari şi peste 1 milion de job-uri. În ceea ce priveşte continentul european, Facebook a contribuit cu 51 de miliarde de dolari şi 783 de locuri de muncă. Partea leului a fost luată de Marea Britanie, cu 11 miliarde de dolari şi 154 de locuri de muncă create de Facebook, urmată de Germania (7 miliarde de dolari şi 84 de job-uri) şi Franţa (7 miliarde de dolari şi 78 de job-uri). Brazilia a beneficiat şi ea de un aport substanţial: 10 miliarde de dolari şi 231 de noi locuri de muncă.

Vedeţi aici raportul detaliat al Deloitte

La cei 1,35 de miliarde de utilizatori ai săi, Facebook are un impact economic important, fiind un tool important pentru oamenii de marketing care se orientează spre online pentru a atrage o nouă categorie de consumatori, totoată fiind un important segment pentru dezvoltatorii de aplicaţii.

Astfel, studiul arată faptul că efectul de marketing al Facebook a avut în 2014 un impact economic de 148 de miliarde de dolari, la nivel internaţional fiind create 2,3 milioane de locuri de muncă. Iar ca platformă pentru dezvoltatori, Facebook a generat 29 de miliarde de dolari şi a creat 660.000 de locuri de muncă.

Reţeaua lui Zuckerberg este şi un important liant între utilizatorii săi, motivând conexiunile între oameni atât în ţările dezvoltate, cât şi în cele în curs de dezvoltare, precum şi oferind o motivaţie pentru achiziţiile făcute în rândul userilor.

Deloitte estimează că efectul conexiunilor de pe Facebook au avut un impact economic de 50 de miliarde de dolari.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *