Celebrul brand de fashion Tommy Hilfiger, aflat în portofoliul PVH Corp,  lansează începând de azi, 21 ianuarie, un showroom digital de vânzări, un concept...
tommy4Celebrul brand de fashion Tommy Hilfiger, aflat în portofoliul PVH Corp,  lansează începând de azi, 21 ianuarie, un showroom digital de vânzări, un concept inovator pentru piaţa internaţională de profil.

Situat la sediul global al companiei din Amsterdam, showroom-ul digital revoluţionează experienţa de vânzare pentru retaileri, oferindu-le un mod mai atrăgător şi o abordare incomparabilă de a cumpăra. Sistemul interactiv combină informaţiile despre colecţie, tehnici de vânzare şi conţinutul de brand într-o interfaţă touchscreen.

“Showroom-ul nostru digital revoluţionează experienţa de cumpărare şi de vânzare pentru clienţii noştri retailer şi echipele interne de vânzări”, a declarat Daniel Grieder, CEO, Tommy Hilfiger.

Piesa centrală a showroom-ului digital este un touchscreen interactiv de jumătate de metru pe un metru, poziţionat într-un elegant cadru din lemn de nuc, care este conectat la un sistem de ecrane wall-to-wall ultra-high-definition 4K de patru metri înălţime.

Clienţii pot vizualiza în format digital fiecare element din îmbrăcămintea Tommy Hilfiger Sportswear, colecţiile de sezon Hilfiger Denim şi pot crea comenzi personalizate cu toate categoriile de produse ce sunt vizualizate pe un singur ecran. Ei pot vedea look-urile cheie din cap-până-în-picioare, pot selecta opţiunea de zoom-in cu detalii incredibile pentru a observa caracteristicile unice de design, şi pot să dea click pe un anumit articol de îmbrăcăminte pentru informaţii specifice, cum ar fi opţiunile de culoare şi mărime.

Selecţia de produse şi experienţa comenzii se bazează pe o abordare tradiţională de vânzări, reinterpretată însă prin sistemul digital care simplifică întregul proces. Interfaţa interactivă permite discuţii aprofundate cu privire la stil, merchandising şi livrările de produse personalizate pentru fiecare client.

“Suntem preocupaţi să le oferim clienţilor noştri cele mai bune servicii, experienţe şi calitate. Noul nostru concept de showroom digital reinterpretează complet abordarea tradiţională de cumpărare şi stabileşte un nou benchmark în industria modei pentru vânzările business to business. Conceptul sprijină, de asemenea, obiectivul nostru de îmbunătăţire continuă a eficienţei şi va simplifica în mod semnificativ experienţa de vânzare Tommy Hilfiger”, a precizat CEO-ul brandului.

“Conceptul nostru unic de showroom digital este o juxtapunere de abilitate şi inovare. Platforma reflectă valorile care stau la baza ADN-ului brandului: antreprenoriat, inspiraţie, supriză, şi inclusiv accesibilitate. Noi credem că aceasta este experienţa de vânzări a viitorului şi suntem nerăbdători să lucrăm cu partenerii noştri de retail prin acest setup nou şi interesant.”

Tommy Hilfiger

Showroom-ul digital al Tommy Hilfiger este lansat azi în Amsterdam alături de partenerii internaţionali en-gros, compania stabilind un plan de lansare a acestui concept pe pieţele din întreaga lume.

La nivel local, produsele din portofoliul celebrului brand sunt aduse de compania SARKK S.A. Fondată în 1998, firma este şi distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în Grecia, Cipru şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.

Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole de Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.

tommy6 tommy5 tommy2 tommy7 tommy1 tommy3 tommy

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *