DURAZIV, una dintre cele mai importante companii de pe piața materialelor de construcții din România, anunță o cifră de afaceri în 2014 de aproximativ...

poster DURAZIVDURAZIV, una dintre cele mai importante companii de pe piața materialelor de construcții din România, anunță o cifră de afaceri în 2014 de aproximativ 80 milioane de lei, în creștere cu 8% față de veniturile anului precedent. Divizia de vopsele a înregistrat anul trecut cea mai dinamică evoluție.

“În 2014, obiectivul principal a fost creșterea diviziei de vopsele în cadrul întregului business DURAZIV. Am intensificat investițiile începute în 2013, am crescut numărul de mașini de colorat, am lansat noua cartelă DURAZIV ColorPRO și am relansat siteul companiei www.duraziv.ro, platformă care va fi o resursă de inspirație pentru iubitorii de culoare și bricolaj. În plus, ne-am concentrat și pe consolidarea poziției diviziei de adezivi atât în businessul partenerilor noștri, cât și în mintea consumatorilor prin promoții atractive și proiecte personalizate în parteneriat cu distribuitorii locali. Pariul pe culoare este unul câștigător, iar dovada stă chiar în evoluția pozitivă a acestei divizii în ansamblul întregului business DURAZIV”

Marga Carp, director de marketing DURAZIV

În 2014, divizia de vopsele a înregistrat o creștere de 23% față de 2013, reprezentând în prezent un sfert din veniturile DURAZIV. Evoluția s-a datorat, în principal, creșterii numărului de showroom-uri și, implicit, a numărului de mașini de colorat la peste 120. În paralel, compania a lansat noua cartelă DURAZIV ColorPRO, a relansat gama de pigmenți pulbere DURAZIV Essenza și a susținut prezentări de produse pentru meseriași, în parteneriat cu distribuitori locali și rețele de bricolaj.

Segmentul de adezivi a avut în 2014 o evoluție de 14%, deținând o pondere mai mare de o treime din total cifră de afaceri, în creștere față de anul precedent. Cu o pondere de 40%, segmentul de profile metalice s-a menținut anul trecut la nivelul celui din 2013.

“Anul 2014 a fost anul în care așteptările constructorilor au fost mai mari decât realitatea pieței. Am resimțit mult mai acut lupta care se duce la nivel de prim preț între producători, dar și o stagnare a lucrărilor de termoreabilitare în a doua jumătate a anului și o încetinire a investițiilor private în construcții noi. Suntem optimiști în privința anului 2015, dar rămânem racordați la piață și continuăm să investim în diviziile care s-au dovedit eficiente”

Marga Carp, director de marketing DURAZIV

Cu o experiență de 11 ani pe piața materialelor de construcții, DURAZIV este astăzi o companie de succes care confirmă viziunea fondatorului său – omul de afaceri Daniel Guzu.

Pornită sub denumirea Bau Profil şi axată pe producţie de profile metalice și accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins firesc în domeniul adezivilor şi mortarelor pentru construcţii, a vopselor şi tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj. Cu o cifră de afaceri de circa 80 milioane lei în 2014 şi peste 180 de angajaţi, DURAZIV este un partener stabil, cu credibilitate în rândul profesioniştilor şi cu un portofoliu impresionant de proiecte reuşite.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *