Reţeaua hotelieră Starwood Hotels & Resorts, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, îşi face debutul pe segmentul hotelier...
howard johnsonReţeaua hotelieră Starwood Hotels & Resorts, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, îşi face debutul pe segmentul hotelier din România cu brandul Sheraton.

Compania a semnat un contract de franciză cu Grand Plaza Hotel, fostul Howard Johnson din Bucureşti, marcând demararea procesului de conversie a celor 270 de camere existente în cadrul unităţii din Capitală într-un hotel Sheraton, anunţă Mediafax.

“Suntem încântaţi să fim parteneri alături de Grand Plaza Hotel în realizarea primului nostru proiect de dezvoltare a unui hotel prin care vom introduce brandul Sheraton în capitala României, o capitală cu un potenţial şi o dinamică extraordinară”, a declarat într-un comunicat, citat de Mediafax, Michael Wale, preşedintele Starwood Hotels & Resorts, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

Brandul Sheraton a finalizat recent o revitalizare comercială la nivel global în valoare de 6 miliarde dolari şi este în prezent în proces de extindere la nivel mondial, în valoare de 8 miliarde de dolari, aflat în derulare în următorii trei ani.

Sheraton este deţinut de Starwood Hotels & Resorts Worldwide şi este cel mai mare brand al acestuia, reţeaua fiind una dintre cele mai importante companii de ospitalitate din lume, cu aproape 1.200 de imobile în 100 de ţări şi 181.400 de angajaţi în cadrul proprietăţilor sale deţinute şi administrate.

Portofoliul Starwood Hotels & Resorts numără branduri precum Le Meridien, W Hotels, Starwood, Westin, The Luxury Collection sau Element.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *