Centrul Orhideea Spa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil,  anunță o creștere de 50% a cardurilor cadou în...
orhideea fotoCentrul Orhideea Spa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil,  anunță o creștere de 50% a cardurilor cadou în 2014 comparativ cu anul anterior.

Unul dintre principalele motoare ale acestei creşteri este perioada sărbătorilor de iarnă,  când la pachetele de relaxare se aplică diferite promoții de Crăciun.

Dacă în timpul anului prețul mediu al unui card cadou este de 280 lei, pe perioada sărbătorilor, prețul său se apropie de 250 lei.

„Față de anul 2013, putem constata o creștere de 50% la vânzarea de carduri cadou. Acest lucru se datorează și faptului că, în decembrie 2014, am avut o cerere mult mare pentru segmentul corporate, pe lângă cererile obișnuite”, spune Roxana Vișan, director Orhideea Spa.

Cardurile cadou sunt o alegere inspirată pentru a fi oferite cu ocazia sărbătorilor, iar Orhideea Spa pune la dispoziția clienților săi o gamă foarte variată de pachete de relaxare, atât individuale, cât și pentru cuplu.

„Printre cele mai cerute pachete de relaxare, în perioada septembrie-decembrie, se numără: Lemon Mint Smoothie (185 lei), Flowers Power (190 lei), Tropical Flowers Bouquet (245 lei), dar și cele pentru cuplu, precum Spa Romance (500 lei). De obicei cardurile, care conțin combinația exfoliere-masaj, se vând cel mai bine”, spune Roxana Vișan.

Beauty trends: cum văd românii industria saloanelor de înfrumuseţare. Studiu de caz – Cellulem Block

În 2014, cardurile cadou au fost cumpărate atât de femei, cât și de bărbați, în proporții egale, iar rata lor de folosință a fost în proporție de 65% pentru femei și 35% pentru bărbați. De asemenea, străinii au cumpărat în proporție de 5%. Vânzările medii de carduri cadou sunt de 100 de carduri/lună, iar în lunile cele mai căutate, precum februarie, martie, aprilie și decembrie, luni cu sărbători, numărul acestora atinge 150 de carduri cadou/ lună.

„Să nu uităm nici de Black Friday. Acesta a adus o creștere de 10%, iar 50% din persoanele care au achiziționat cardurile cadou, le-au folosit pentru uz propriu”, spune Roxana Vișan. „Pentru anul 2015, ne așteptăm la o creștere și mai mare a vânzării de carduri cadou, cu cel puțin 50%”, completeaza aceasta.

Orhideea Spa este cel mai mare centru spa din București, întins pe o suprafață de 3.000 de metri pătrați, dotat cu zonă de relaxare, zonă de piscină, sauna și terapii. Orhideea Spa este proiectul Fundației pentru sănătate Orhideea Spa, proiect demarat în anul 2010, în urma unei investiții de 3,5 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *