Comanda medie de mâncare plasată online se situează în prezent la circa 15 euro, față de 10 euro, valoarea coșului mediu din 2014, arată...
foodpandaComanda medie de mâncare plasată online se situează în prezent la circa 15 euro, față de 10 euro, valoarea coșului mediu din 2014, arată datele foodpanda.ro, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România.

Potrivit reprezentanților foodpanda România, coșul mediu plasat online în ianuarie 2015 este cu 50% mai mare față de media celui înregistrat anul trecut. Comanda medie foodpanda.ro se ridică la 15 euro începând din noiembrie 2014 și se menține la începutul anului, reprezentanții companiei estimând că va înregistra un trend crescător pe parcursul anului.

În ceea ce privește preparatele preferate de clientul online din România, acestea sunt, preponderent, din bucătăria internațională, iar bucureștenii comandă, în continuare, cel mai mult online de mâncare de pe foodpanda.ro, urmați de clujeni și timișoreni.

”Odată cu creșterea numărului de restaurante din platformă și a încrederii în comenzile online de mâncare, românii și-au extins și preferințele culinare, au început să aleagă inclusiv preparate mai deosebite, fapt care se regăsește în creșterea valorii medii a comenzilor”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe patru continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *