Retailerul electroIT Domo, al treilea jucător de pe piaţa locală de profil după cifra de afaceri, lansează DOMO Exclusive Club, un nou program de...
domoRetailerul electroIT Domo, al treilea jucător de pe piaţa locală de profil după cifra de afaceri, lansează DOMO Exclusive Club, un nou program de fidelizare și motivare a clienților.

DOMO Exclusive Club înlocuiește programul mai vechi de fidelizare Domocont și este structurat conform unui sistem nou, perfecționat în scopul oferirii mai multor beneficii clienților Domo.

Cardul de fidelitate Domo, disponibil în două variante – Silver Card și Gold Card -, va funcționa ca un card pe care se acumulează puncte indiferent de valoarea achiziției făcute, dar și prin alte metode motivante pentru client. Valabilitatea cardului de fidelitate este nelimitată, însă statutul de membru al DOMO Exclusive Club poate varia în funcție de criteriile convenite în regulamentul programului. De asemenea, cardul DOMO Exclusive Club este valabil atât pentru achizitiile online cât și din magazine.

Prin dobândirea statutului de membru DOMO Exclusive Club, clientul are acces la o gamă extinsă și diversificată de beneficii garantate, printre care se numără: Call Center 12/24, 6/7, consultant personal, tombolă cu premii o dată la două luni, prioritate la casa de marcat, bonus în puncte și discount în săptămâna aniversară, extinderea garanției, invitație la vânzări private, informații despre noile lansări de produse, bonus la sfârșitul anului, multiplicarea punctelor în urma operațiunilor comerciale, 3% reducere pentru produsele care nu sunt incluse în alte promoții etc.

Clienții înregistrați în vechiul program Domocont vor primi noile carduri pe care vor fi încărcate 200 puncte bonus cu condiția să se prezinte în oricare din magazinele Domo pentru a-și actualiza datele.

Domo este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi. Portofoliul de produse constă într-o gamă de peste 15.000 de unităţi din 17 categorii diferite. Compania a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de circa 132 de milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *