Huawei a prezentat în cadrul târgului CES 2015 (Consumer Electronic Show) peste 100 din cele mai noi produse ale companiei. Printre produsele prezente la Las...

huaweiHuawei a prezentat în cadrul târgului CES 2015 (Consumer Electronic Show) peste 100 din cele mai noi produse ale companiei. Printre produsele prezente la Las Vegas se regăsesc modelele de smartphone-uri vârf de gamă recent lansate, dispozitive purtabile, tablete, dispozitive pentru acces mobil, dispozitive pentru acces mobil pentru acasă, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive dedicate platformelor de conținut media și module montate pe vehicule.

De asemenea, compania a marcat și începerea noii ere Hilink – care reprezintă strategia de a oferi consumatorilor din întreaga lume soluții complet integrate pentru internet mobil – ca dovadă a angajamentului de a aduce utilizatorilor tehnologii de ultimă generație și de a crea experiențe de conectare extraordinare, destinate tuturor.

“Anul 2014 a fost martorul celor mai mari realizări ale noastre de până acum. Strategia noastră de ne concentra pe produse premium accesibile și de top a dat roade, înregistrând de la an la an creșterea vânzărilor de smartphone-uri cu 30%, ajungând la 11,8 miliarde de dolari. Smartphone-urile vârf de gamă Huawei Ascend P7 și Huawei Mate7 s-au dovedit a fi populare în rândul consumatorilor din întreaga lume. Între timp, influența globală a brandului nostru a continuat să crească astfel că Huawei a devenit prima companie din China inclusă în “Top 100 Inovatori Globali” în 2014”

Richard Yu, CEO al Huawei Consumer BG

“Privind înainte, suntem dedicați consolidării poziției noastre pe piața globală de smartphone-uri și vom continua să le furnizăm consumatorilor experiențe integrate și inteligente. Punând în valoare capabilitățile și avantajele Huawei în ceea ce privește conectivitatea mobilă, vom continua să ne concentrăm pe explorarea oportunităților din domeniul conectivității mașinilor și ne vom strădui să creăm experiențe inteligente cât mai bune (precum planuri de conducere, preferințe de conducere, analize de securitate, etc.) prin integrarea serviciilor de tip big data și a serviciilor cloud,” a concluzionat domnul Richard Yu.

huawei2Reflectând succesul strategiei Huawei de a-și poziționa telefoanele vârf de gamă pe segmentul premium accesibil, smartphone-urile companiei au fost extrem de bine primite de către consumatorii din întreaga lume, ceea ce a dus la o creștere a livrărilor pe tot parcursul anului. Ca rezultat, notorietatea brandului a crescut de la 52% în 2013 la 65% în 2014, iar gradul de recomandare a brandului a atins un procent de 43%, potrivit datelor furnizate de IPSOS.

La standul Huawei din cadrul CES 2015 au fost prezentate modelele Huawei P7 (ediția Sapphire, Arsenal și edițiile standard), Huawei Mate7 (ambele ediții, atât cea premium, cât și cea standard), la fel și Huawei Honor 6 și Huawei Honor 6 Plus.

Urmând succesul modelului Huawei P6, smartphone-ul Huawei Ascend P7 a întregistrat livrări de aproximativ 4 milioane de unități în doar 6 luni de la lansarea sa globală din mai 2014. Totodata, Huawei Mate7 a fost bine primit în întreaga lume, din momentul lansării acestuia în luna septembrie a anului trecut. Consolidând poziția Huawei ca unul din liderii de piață pe segmentul smartphone-urilor de top, smartphone-ul Huawei G7 (lansat de asemenea în cadrul IFA 2014) a înregistrat livrări de peste 1 milion de unități în doar 2 luni de la lansare.

Huawei lansează Era “Hilink”

Standul companiei din cadrul CES a inclus și viziunea Huawei privind era Hilink, respectiv strategia sa de a oferi soluții complet integrate de internet mobil pentru consumatorii din întreaga lume.

Platforma produselor inteligente de acasă conectate, incluzând media, spațiu de stocare, monitor de verificare a calității aerului, prize inteligente și un ventilator electric inteligent, printre multe altele, își propune să ofere o conectare ușoară oamenilor de pretutindeni, oricând.

Tabletele Huawei MediaPad T1 și X1, dispozitivul portabil TalkBand B1, dispozitivul de acces mobil E5 PRO, dispozitive de acces pentru acasă PT500 și WS331C, dispozitivul pentru platforma OTT Huawei M330 și modulul montat pe vehicule ME909Tu-565 au fost deasemenea prezentate pentru a demonstra soluția integrată “Hilink”, oferita de Huawei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *