Fenomenul “Frozen”, care a pus pe jar, de mai mult de un an, copiii si parintii de pe toate continentele, a “lovit” de Craciun...

fwb_frozen_20140110Fenomenul “Frozen”, care a pus pe jar, de mai mult de un an, copiii si parintii de pe toate continentele, a “lovit” de Craciun si piata din Romania. Peste 20.000 de produse sub aceasta licenta distribuite de catre ADC Blackfire Entertainment au fost disputate in ultimele saptamani din 2014 de catre retailerii din comertul clasic si online, ca urmare a cererii uriase venite din partea consumatorilor.

“Dupa ce filmul “Frozen – Regatul de gheata” a devenit un fenomen printre copii, jucariile si papusile Frozen au urmat aceeasi traiectorie spectaculoasa. Vanzarile au fost peste estimarile noastre, si am facut mari eforturi ca sa reusim sa onoram intr-un timp foarte scurt cererile venite din partea marilor lanturi de retail“ – spune Loredana Barbu, CEO-ul ADC Blackfire Entertainment Romania.

Loredana Barbu

Loredana Barbu

Compania ADC Blackfire Entertainment, principalul jucator de pe piata de jocuri si jucarii din Cehia si Slovacia, a intrat pe piata romaneasca in toamna anului 2014, prin lansarea unei game de 75 de produse diferite, din categoriile papusi, jucarii de rol si plusuri sub licentele Frozen, Disney Princess, Disney Sofia si Disney Fairies, destinate fetitelor cu varsta de peste 3 ani.

In doar 6 saptamani de activitate de distributie – noiembrie si decembrie – ADC Blackfire Entertainment a obtinut pe piata locala o cifra de afaceri de 700.000 euro si performanta de a destabiliza vanzarile papusii Barbie – la fel ca in toata lumea.

Piata de jucarii din Romania este estimata la aproximativ 100 milioane de euro in 2014, si peste 90% din produse provin din import. “Anul 2015 poate aduce o crestere de 3-4 procente a pietei”- estimeaza oficialii companiei.

In ceea ce priveste vanzarile companiei, Loredana Barbu, actionar si CEO al ADC Blackfire Entertainment Romania, si-a propus ca, in 2015, start-up-ul pe care il conduce sa atinga o cifra de afaceri de 2 milioane de euro iar in urmatorii 3 ani sa devina unul dintre primii 5 jucatori importatori si distribuitori de jucarii din Romania.

“Ca si strategie de dezvoltare, prima jumatate a anului 2015 va continua sa fie marcata de licenta Frozen, fiindca piata o cere. Daca stocurile noastre din decembrie ar fi fost mai mari cu 50%, s-ar fi epuizat la fel de rapid, iar cererea dupa sarbatori este in crestere”, spune CEO-ul companiei.

Produsele sub licentele detinute de ADC Blackfire Entertainment se gasesc in toate lanturile de retail clasic dar si in magazinele celor mai importanti jucatori online de pe piata de jocuri si jucarii.

In luna decembrie 2014, care inseamna nivelul maxim de vanzari inregistrat de aceasta piata, produsele distribuite de ADC Blackfire Entertainment au fost cele mai ravnite cadouri pentru fetite.

In primavara anului 2015, noi produse sub licenta Frozen isi vor face reaparitia la raft, intr-un spectru mult mai larg si cu o gama de accesorii extinsa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *