Producătorul chinez de electronice Xiaomi este încă un brand al cărui nume a ajuns destul de rar pe la urechile consumatorilor din Occident, însă...
xiaomi-1Producătorul chinez de electronice Xiaomi este încă un brand al cărui nume a ajuns destul de rar pe la urechile consumatorilor din Occident, însă compania este una dintre cele mai mari de pe segmentul smartphone-urilor, fiind al treilea jucător de pe această piaţă la nivel internaţional.

În esenţă, Xiaomi a vândut 61 de milioane de telefoane mobile inteligente în 2014 – un plus de 227% faţă de anul anterior -, înregistrând venituri de circa 12 miliarde de dolari în anul care tocmai ce s-a încheiat.

Directorul executiv al companiei, Lei Jun, a declarat recent într-un post pe blogul oficial faptul că veniturile Xiaomi înainte de plata taxelor au înregistrat un plus de 135% comparativ cu cele din 2013, totul graţie acelui număr record de smartphone-uri livrate de producătorul chinez.

Xiaomi, profit de 45 milioane de euro în 2013

Deşi oficialii companiei nu au mai spus şi datele referitoare la profit, potrivit unor informaţii anterioare, în 2013, celor de la Xiaomi le-au intrat în buzunare 56 de milioane de dolari.

În plus, compania a primit în urmă cu puţin timp o finanţare de 1,1 miliarde de dolari, valoarea de piaţă urcând la 45 de miliarde de dolari.

Peste 300 de milioane de smartphone-uri au ieşit pe piaţă în T3 2014

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *