Sud-coreenii de la LG, unul dintre cei mai mari producători de electronice la nivel mondial, au început să lanseze mici indicii despre “jucăriile” pe...
LG_105UB9 (1)Sud-coreenii de la LG, unul dintre cei mai mari producători de electronice la nivel mondial, au început să lanseze mici indicii despre “jucăriile” pe care le vor prezenta în cadrul ediţiei din 2015 a târgului Consumer Electronics Show (CES) ce va avea loc la începutul lunii ianuarie în Las Vegas – unul dintre cele mai importante evenimente pentru lumea tech.

Pe lista noutăţilor din portofoliul companiei se află şi o serie de televizoare care au instalată noua platformă pentru smart TV, webOS 2.0. Potrivit oficialilor LG, noua generanţie de webOS 2.0 este creată special pentru a îmbunătăţi unele dintre trăsăturile cheie ale smart TV-urilor LG, ceea ce se traduce printr-o experienţă extraordinară de vizionare pentru utilizatorii acestor device-uri.

Totodată, cei de la LG lucrează cu o serie de provideri de conţinut, precum Amazon şi Netflix, pentru a aduce noi programe în portofoliul opţiunilor destinate dispozivitelor cu rezoluţie 4K. În plus, varianta 2,0 a webOS va garanta un timp de încărcare a canalelor online cu până la 70% mai rapid.

De la introducerea televizoarelor inteligente cu webOS, la începutul acestui an, LG a vândut 1 milion de unităţi în primele două luni, în 8 luni de zile fiind licrate peste 5 milioane de unităţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *