Agenţia de turism Paralela 45, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa locală de profil, încheie anul 2014 cu o cifră de...
paralela 45Agenţia de turism Paralela 45, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa locală de profil, încheie anul 2014 cu o cifră de afaceri totală de circa 40 de milioane de euro, în creştere cu 15% comparativ cu anul anterior.

Potrivit oficialilor tour-operatorului, principalele motoare ale acestei majorări sunt extinderea numărului de destinaţii din ofertă, creşterea numărului de chartere oferite turiştilor, precum şi extinderea reţelei cu agenţii în Chişinău, Tulcea şi Satu Mare.

„În 2014, am ales să adăugăm diversitate ofertei, mizând pe experienţa anilor trecuţi, dar şi pe capacitatea noastră de a deschide drumuri către noi destinaţii. Am depăşit 100 de circuite în portofoliu, iar anul acesta au mers foarte bine destinaţiile exotice, circuitele în Africa Neagră şi Asia Centrală, dar şi sejururile în Aqaba. Pot spune că sunt mulţumit de 2014, piaţa de turism s-a mai dezamortit, iar acum odată cu noile măsuri privind TVA-ul din turism ne aşteptăm la un 2015 mult mai bun”, declară Alin Burcea, preşedintele agenţiei Paralela 45.

Operatorul oferă peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre ele în exclusivitate şi cu plecări din marile oraşe ce dispun de aeroport. Circuitele în Israel au avut de anul acesta plecări din Iaşi şi Cluj, circuitul în Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constanţa se poate merge direct în Turcia şi Thailanda, iar din Cluj către Tunisia. În plus, Chişinăul intră şi el pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directă către Antalya, Creta şi Mallorca.

Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei celui de-al doilea semestru al vânzărilor din 2014 ale agenţiei Paralela 45.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *