Retailerul electroIT DOMO lansează campania de imagine “Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi”, provocându-ne pe fiecare dintre noi să căutăm lucrurile bune care...

domoRetailerul electroIT DOMO lansează campania de imagine “Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi”, provocându-ne pe fiecare dintre noi să căutăm lucrurile bune care se întâmplă în fiecare zi.

Campania de imagine lansată de DOMO dezvăluie moduri în care fiecare dintre noi ne putem bucura mai mult de fiecare clipă și ne motivează să descoperim că lucrurile bune care se întâmplă în fiecare zi sunt mult mai numeroase decât credem.

De ce să aștepți să acumulezi puncte la abonament ca să-ți permiți un smartphone? De ce să pierzi meciul pentru că iubita ta se uită la filme de dragoste? De ce să te muți în casă nouă ca să-ți înlocuieși masina de spălat? DOMO te ajută să găsești motive de bucurie în fiecare zi, să redescoperi plăcerea a face cadouri celor dragi fără un motiv anume.

Bucuria poate veni din lucrurile mici: o ceașcă de cafea bună de la noul espressor și timpul petrecut împreună cu prietenii poate valora mai mult decât crezi. Cu ajutorul tehnologiei acum îți poți acorda timpul necesar pentru a savura momentele frumoase și a te bucura în fiecare zi de ele, așa cum ar trebui.

Obiectivul principal al campaniei a fost reafirmarea și reconsolidarea valorilor brandului, într-un context actual, susțin reprezentanții Domo Retail Marketing.

Astăzi, Domo Retail deţine o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *