Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication care aniversează anul acesta 10 ani de la înființare, a organizat miercuri, 10 decembrie, în True Club din...
Ruxandra Serban, CEO ERKA

Ruxandra Serban, CEO ERKA

Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication care aniversează anul acesta 10 ani de la înființare, a organizat miercuri, 10 decembrie, în True Club din Centrul Vechi, un eveniment special tip Guerilla urbană, care a pus în scenă, prin creativitate, îndrăzneală și spirit ludic combativ, tipul de Guerilla advertising prin care ERKA s-a impus pe piață.

În prezent, ERKA deține un portofoliu extins de clienți, proveniți în special din zona francofonă. Începând cu luna martie anul acesta, ERKA Synergy Communication este agenția de publicitate a DOMO Retail, responsabilă cu strategia de marketing și comunicare, planificare, creație, producție (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR și BTL. Tot anul acesta, ERKA Synergy Communication a semnat campania integrată de marketing si comunicare prin care DOMO Retail sărbătorește 20 de ani de la înființarea companiei.

Alte nume semnificative care au intrat, în 2014, în portofoliul agenției sunt West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu sau Maïsadour Semences.

Printre clienții ERKA Synergy Communication se mai numără: Decathlon, CORA, Camera de Comerț și Industrie a Franței, Ambasada Franței, Yves Rocher, Guess, Rombiz, Casiopeea, Norauto, Domino’s Pizza, MOA, Natural Paris, MFA, Minet SA, Van Rijn etc.

Printre campaniile recente, de succes, ale agenției se numără: “Desenează sportul preferat cu Decathlon“ – o campanie de educație neconvențională care promovează un stil de viață sănătos, însumând în jur de 4.000 de elevi înscriși anual, Crosul “Cora Lujerului Challenge“  aflat la a 10-a ediție, care adună anual 2.000 – 3.000 de participanți, de doi ani fiind realizat în asociere cu l Universitatea din București, Marșul și Crosul anual Casiopeea împotriva Cancerului de sân (susținut de vedete ca Maia Morgenstern, Laura Badea, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Monica Davidescu, Medeea Marinescu sau Dorian Boguță și care a adunat, în 2014, 2.700 participanți, 26 de companii înscrise, 30.000 de euro colectați care au rezultat în donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operație de mastectomie).

Includem aici și Campania neconvențională Guess 2014, care a propus o nouă viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarnă la prețuri dezmembrate“, dezvoltată recent pentru Norauto, Campania neconvențională “Vrei mai mult de la medicul tău de familie?“, care a adus Clinicii Anima 16.000 de noi pacienți etc.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *