Cel mai nou hotel de piaţa bucureşteană, Mercure, un brand aflat în portofoliul reţelei hoteliere Accor, unul dintre cei mai mari jucători de pe...
Mercure_-_The_Six_Friends_Theory_1Cel mai nou hotel de piaţa bucureşteană, Mercure, un brand aflat în portofoliul reţelei hoteliere Accor, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, se alătură unei campanii menite să creeze mai mult awareness în jurul acestui brand.

Cu o rețea de peste 700 de hoteluri la nivel global, Mercure își concentrează eforturile către evidențierea caracteristicilor locale ale fiecărei destinații pentru a oferi oaspeților săi experiențe și întâlniri autohtone autentice.

Din acest motiv, brandul a decis să verifice celebra teorie a celor șase grade de separare care susține că, pe planetă, doar șase oameni separă o ființă umană de alta. Pe baza acestui principiu, Mercure lansează campania “Teoria celor șase prieteni”, care presupune o experiență umană inegalabilă ce combină puterea rețelelor sociale și autenticitatea întâlnirilor reale. Brandul va lansa un apel pentru aplicații pe Facebook în luna ianuarie 2015 și un norocos utilizator de internet va fi ales să ia parte la această aventură extraordinară.

Travel trends: Accor îşi aduce brandul Mercure în România din luna noiembrie

O poveste fără precedent

Mercure_-_The_Six_Friends_Theory_1(1)Mercure dorește să sublinieze valoarea întâlnirilor reale în această epocă digitală. Ideea constă în selectarea unui candidat la nivel global și a-i facilita întâlnirea cu un aborigen din tribul Bundjalung din Australia și astfel să se dovedească existența a doar șase grade de separare între cele două persoane! Aceste persoane nu se cunosc încă între ele, dar se vor întâlni printr-un lanț de prieteni și „prieteni ai prietenilor” care îi va conecta. La fiecare etapă, participantul va fi întâmpinat de către un hotelier Mercure care îl va îndruma către următorul său prieten. Această persoană va oferi candidatului o experiență unică bazată pe istorie, cultură sau pasiuni, și va indica apoi următoarea etapă, care va aduce candidatul mai aproape de aborigen.

“Teoria celor șase prieteni” va fi dovedită prin șase reuniuni, șase călătorii și șase hoteluri Mercure din întreaga lume într-o excursie de 30 de zile fără pecedent prevăzută pentru martie 2015.

Casting global

Numărătoarea inversă va începe în luna ianuarie 2015, iar pentru a lua parte la aceasta experiență unică utilizatorii de internet vor fi invitați să posteze un material video pe Facebook, care să descrie personalitatea lor, pasiunile, motivațiile, proiectele, etc. În materialul video fiecare candidat va trebui să explice de ce crede că este cel mai bun prieten din lume. Candidații trebuie să-și folosească imaginația și să utilizeze idei îndrăznețe pentru a se diferenția.

Odată ce clipurile video vor fi postate pe pagina de Facebook a Mercure, 50 de candidați cu cele mai multe “like-uri” vor fi pre-selectați pentru etapa finală de recrutare. Un juriu format din șase persoane va selecta câștigătorul în urma unui ultim interviu.

Candidatul selectat va câștiga o excursie în jurul lumii prin rețeaua de hoteluri Mercure, ce va avea la bază întâlniri, descoperiri, călătorii și o nouă experiență de brand.

Un studiu societal asupra prietenieiMercure_-_The_Six_Friends_Theory_1(2)

Această operațiune va constitui de asemenea pentru Mercure o oportunitate de cercetare a relațiilor interumane în era digitală, prin intermediul unui studiu societal asupra prieteniei derulat la nivel internațional de insitutul de cercetare TNS Sofres. Rezultatele acestui studiu vor fi prezentate pe parcursul operațiunii “Teoria celor șase prieteni”.

Mercure este un brand midscale, non-standardizat, al grupului Accor, operatorul hotelier mondial de top cu mai mult de 3.600 de hoteluri și 460.000 camere în portofoliu și 170,000 de angajați în 92 de țări. Rețeaua Mercure cuprinde 707 de hoteluri în 53 de țări din întreaga lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *