Cosmetic Plant, unul dintre cei mai mari producători locali de pe piaţa de produse cosmetice, prospectează piața din Portugalia şi vizează lansarea exporturilor şi...
cosmetic plantCosmetic Plant, unul dintre cei mai mari producători locali de pe piaţa de produse cosmetice, prospectează piața din Portugalia şi vizează lansarea exporturilor şi pe această piaţă, anul viitor.

„Extinderea vânzărilor la export rămâne şi în 2015 un obiectiv important, după ce anul acesta Cosmetic Plant a început livrările şi către piaţa din Ungaria şi a crescut ponderea vânzărilor de peste hotare în totalul business-ului”,  a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat că, dincolo de Ungaria, compania a exportat anul acesta şi pe alte pieţe precum: Grecia, Ungaria, Liban, Marea Britanie.

Potrivit afirmaţiilor Susanei Laszlo, Portugalia se afla de mai multă vreme pe lista potenţialelor zone de dezvoltare a exporturilor, însă prezenţa companiei în cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona şi vânzările record obţinute în cadrul acestuia au determinat o creştere a interesului pentru această zonă.

„Având în vedere calitatea produselor noastre, prețul atractiv și interesul acordat produselor de către portughezi în timpul evenimentului, avem toate motivele să fim încrezători într-un potențial succes pe această piață. Sperăm ca negocierile cu potențialii distribuitori să dea roade și să putem fi prezenți în Portugalia cât mai curând”, a mai declarat reprezentanta companiei.

Beauty trends: Cosmetic Plant relansează o gamă fanion și mizează pe creșterea ponderii în vânzările anuale

Un alt motiv pentru care Cosmetic Plant prospectează piaţa din Portugalia este asemănarea obiceiurilor de consum cu România. Publicul feminin portughez prezent la eveniment a primit cu entuziasm produse din gamele BIOLIV, GreenStem, Q10+ceai verde, precum și Argan / Aloe.

„Cumpărătorii au avut interese diferite, dar încrederea lor în produse a sporit în momentul menţionării premiilor internaţionale obţinute – în 2013, am primit distincţia Grand Gold Award pentru Crema antirid de zi BIOLIV Antiaging, iar în acest an am câştigat Gold Award pentru Crema antirid de zi BIOLIV Antiaging şi Gold Award pentru Crema antiaging de zi matifiantă pentru ten normal-mixt GreenStem.  De asemenea, pentru clienţii de la Bazarul Diplomatic din Lisabona a contat faptul că produsele nu conţin parabeni şi se bazează pe ingrediente de origine naturală”, a mai spus Susana Laszlo.

80% din vânzările României la Bazarul Diplomatic, asigurate de Cosmetic Plant

În cadrul Bazarului Diplomatic de la Lisabona, Cosmetic Plant a fost unul dintre cei opt expozanţi de la standul României, alături de producători de suplimente nutritive, accesorii din piele realizate la Timișoara, ouă încondeiate din Bucovina, țesături românești, dar și bijuterii handmade.

„Cosmetic Plant s-a remarcat prin volumul mare de produse expuse, cea mai bună poziționare, dar și cele mai bune vânzări, reușind astfel să dubleze încasările de la standul României față de ediția anterioară. Ca urmare, după o evaluare finală, România s-a aflat între primele opt țări participante, iar 80% din vânzările de la standul ţării noastre au fost asigurate de produsele noastre, potrivit unor calcule realizate de organizatori. Menţionăm că suntem recunoscători Ambasadei României în Portugalia pentru că a avut încredere în produsele noastre şi ne-a oferit şansa de a participa la acest eveniment”, a mai afirmat Susana Laszlo.

Bazarul Diplomatic din Lisabona este un eveniment deschis publicului larg la care ambasadele acreditate în Portugalia oferă spre vânzare produse din țările respective. Scopul vânzărilor este unul caritabil, în fiecare an fondurile obținute fiind direcționate către o cauză nobilă. Prezența companiei clujene la acest eveniment s-a datorat invitației  Excelenței Sale Domnul Vasile Popovici, Ambasador al României în Portugalia.

Cosmetic Plant a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia, în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *