Banca Transilvania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bancară din România, cu o cotă de piaţă de 35% pe segmentul de...
BT Flying BlueBanca Transilvania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bancară din România, cu o cotă de piaţă de 35% pe segmentul de retail, a lansat recent, în parteneriat cu operatorii de transport aerian Air France KLM şi TAROM, cardul de credit BT Flying Blue (Visa). Acest card de călătorii va ajunge pe piaţă în două versiuni, Classic şi Premium, care le vor aduce clienţilor băncii şi ai transportatorilor aerieni o serie de beneficii.

“Patru branduri puternice, printre care şi Banca Transilvania, şi-au unit forţele pentru a asigura succesul acestui proiect frumos, Cardul BT Flying Blue. Făcute special pentru pasagerii care zboară frecvent, cardurile transformă cumpărăturile în noi destinaţii şi destinaţiile în experienţe. Acesta este tipul de card care spune multe lucruri despre cei care îl poartă în portofelul lor, tocmai pentru că el semnifică un stil de viaţă “, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Ömer Tetik, CEO al Bancii Transilvania.

Potrivit acestuia, taxa de emitere a cardului este de 50 de lei pentru varianta clasică, clienţii care optează pentru versiunea premium plătind o taxă de 100 de lei. În plus, rata dobânzii pentru acest card de credit este de 24%, utilizatorii săi beneficiind de o perioadă de graţie de 55 de zile la efectuarea cumpărăturilor.

Acest nou produs le va permite membrilor Flying Blue (cel mai mare program de fidelitate din Europa, cu 24 de milioane de membri, creat în anul 2005 de către Air France şi KLM; Flying Blue este programul de loialitate al alianţei Skyteam, din care fac parte companii aeriene precum Air France, KLM, TAROM, Aeroflot, Aerolineas Argentinas, Aeromexico, Air Europa, Alitalia, Delta, China Airlines, China Eastern, China Southern, Czech Airlines, Kenya Airways, Korean Air) să câştige Mile Premiu pentru achiziţiile lor de zi cu zi – potrivit oficialilor BT, cardul poate fi utilizat pentru orice fel de cumpărături –  care ulterior pot fi folosite pentru a cumpăra bilete de avion şi alte produse atractive în magazinul online Flying Blue.

În prezent, în ţara noastră sunt circa 110.000 de persoane membre Flying Blue, rata de creştere a noilor membri fiind de circa 30% anul trecut.

Managerii Air France-KLM şi-au propus ca noul produs co-branded scos alături de Banca Transilvania să aducă în 2015 peste 5.000 de noi membri Flying Blue.

“Mizăm pe creşterea numărului de bilete de avion vândute cu ajutorul acestui card, însă totul depinde de evoluţia economiei. Sperăm totuşi la un minim de 5% pentru primul an în care cardul BT Flying Blue va fi pe piaţă”, a precizat Alexandru Dobrescu, Country Manager Air France KLM România.

Conform oficialilor transportatorilor şi ai BT, pentru primii 1.000 de deţinători ai cardului, bonusul de bun venit va fi de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Classic.

Cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite deținătorului să achiziționeze un bilet de avion one way spre orice destinaţie din Europa sau din România.

Beneficiile cardului BT Flying Blue

Cardul BT Flying Blue Classic

Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor primi 1.000 de Mile Premiu la prima lor achiziţie. Ei vor câştiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi, pentru achiziţiile produselor sau serviciilor

AIR FRANCE KLM şi TAROM. Membrii vor câştiga 1 Milă Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru orice tip de achiziţii efectuate la comercianții din România și 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi în străinătate. Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii pot plăti în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Classic vine cu asigurarea de călătorie gratuită.

BT Flying Blue Card Premium

Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzacţie de cumpărături. Ei vor câştiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM şi TAROM şi 2,5 Mile Premiu pentru achiziţii efectuate în străinătate. Membrii vor câştiga 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii pot plăti, de asemenea, în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Premium vine cu asigurare gratuită de călătorie şi acces în business lounge-urile din aeroportul Henri Coanda Bucureşti şi Aurel Vlaicu Cluj-Napoca.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2013, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77.3 milioane de pasageri şi peste 1,3 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 552 aeronave, iar reţeaua acoperă 231 de destinaţii din 103 ţări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle, unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume şi Amsterdam-Schiphol.

Air France şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam care numără 20 membri şi care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 16.323 de zboruri către peste 1.064 de destinaţii din 178 de tari.

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi a crescut în acelaşi timp cu aviaţia românească. Cu un trecut ce se întinde pe mai mult de o jumătate de secol, istoria Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene Române începe odată cu dezvoltarea industriei aeronautice, un domeniu în care România s-a remarcat prin Aurel Vlaicu, Traian Vuia şi Henri Coandă.

TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a Alianţei SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) iar din 2000 este membră a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,8 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi  IFC – Banca Mondială.

Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. Are 35 de companii aeriene partenere și peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cat membrii săi călătoresc mai mult, cu atât mai multe premii vor primi. Cu cardul Flying Blue, clienții pot avea acces la numeroase servicii, special concepute, pentru a avea o călătorie cât mai plăcută.

Pe site-ul www.flyingblue.com, membrii pot rezerva cu ușurință biletele cadou promoționale, care sunt disponibile exclusiv online. Membrii pot consulta “Flying Blue Store” pentru a afla diferite moduri de a câștiga și consuma Milele, împreună cu lista completă a tuturor ofertelor partenerilor de program.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *