Agenția de turism Wens Travel, unul din cei mai importanți jucători pe piața de turism din Transilvania, se relansează cu o nouă identitate vizuală...

wens.roAgenția de turism Wens Travel, unul din cei mai importanți jucători pe piața de turism din Transilvania, se relansează cu o nouă identitate vizuală și un nou website – www.wens.ro. Noul site marchează împlinirea a 17 ani de existență a Wens Travel, care are sediul în Cluj-Napoca, și totodată mutarea focusului companiei către servicii pentru segmentul de leisure.

Site-ul nostru nu va conține sute  de pachete. Noul site își propune să-i inspire pe cei  din grupurile noastre țintă, încurajându-i să ne trimită ideile si bugetele lor, iar noi să le construim vacanțele dupa dorințe și posibilități

Mihaela Călușer, Director general și acționar majoritar Wens Travel

Structura noului site a fost gândită pentru a spune povestea locului, aducându-l pe fiecare potențial călător, vizual și contextual, cât mai aproape de spiritul călătoriei. Wens Travel nu vinde vacanțe și oferte, ci propune experiențe gândite pentru călători specifici, care iși doresc mai mult decât o banală vacanță. Sunt folosite hărți dinamice, care redau circuitul călătoriei și pe care fiecare potențial călător le poate folosi pentru a naviga în întreaga zonă, așa cum ar face-o în orice alt Google Map sau Google Street View.

Personalizarea 100% a călătoriei printr-o comunicare directă și deschisă cu echipa Wens este extrem de importantă, asa că o căsuță cu “Trimite-ne ideea ta, a fost inclusă atât ca soluție individuală dar și ca alternativă pentru fiecare circuit a-la-carte și pentru fiecare din cele trei paliere de preț: Wow, Enjoy și Go. In comparație cu site-urile altor agenții, navigarea este posibilă nu doar pe traseul home page – categorie – pachet, ci este construită clar și flexibilă, pentru ca fiecare călător să poată trece de la un Celebration Weekend la un FriendTrip of a Lifetime cu maxim două clickuri. Site-ul este construit pentru toate tipurile de display-uri, de la telefoane până la monitoare mari.

“Am construit acest business cu sufletul, acum e momentul să trecem de la <Product level> la <Brand level> prin extinderea și integrarea serviciilor. Toate acestea marchează un moment important în evoluția companiei noastre iar  lansarea site-ului este doar un prim pas, ea va fi urmată în 2015 de implementarea unei strategii integrate de comunicare și introducerea de noi produse și servicii, unele dintre ele unice în industria de turism”

Mihaela Călușer

Relansarea și repoziționarea agentiei au la bază un studiu de piață calitativ, de profunzime, realizat împreună cu compania de cercetare de piață Unlock Research. Printre altele, studiul arată că românii pentru care călătoria are sens doresc “servicii cat mai  personalizate” și nu “intermediere”. Pe de altă parte, turiștii din categoría premium își doresc o vacanță care să fie numai a lor și nu o “simplă ofertă” (rezultatele studiului se raportează la clienții din segmentul de consum premium).

Noua poziționare Wens Travel a fost realizată împreună cu Aliz Kosza, business strategist si mentor.

“Eu îi sfătuiesc pe toți  antreprenorii să își construiască știintific afacerile. De aceea pentru repoziționarea Wens Travel am efectuat un studiu, ca să avem o bază de relansare alcatuită din informații clare și  direcții sigure. Obiectivul acestui studiu a fost identificarea celui mai relevant teritoriu de poziționare pentru valorificarea oportunităților de creștere”

Studiul Unlock Research relevă că pentru români, semnificația călătoriei este <o necesítate, o detoxifiere sufletească>. Din ce în ce mai mulți români doresc să își construiască și să își organizeze singuri vacanțele, adică să aibă o contribuție personală la crearea lor. De aceea noua poziționare a Wens Travel este să fie un ghid, un consultant dedicat activ si interactiv, care este alături  de clienți în procesul de căutare a soluțiilor potrivite dorințelor lor”

Aliz Kosza, business strategist si mentor

Wens Travel a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 28,4 milioane lei (6,5 milioane euro), companía menținându-se la nivelul anului 2012. Cu 30 de angajați în cele cinci birouri din țară (trei în Cluj-Napoca, unul în Bistrița și unul în Bucuresti), Wens Travel se clasează pe locul 3 în topul agențiilor de turism din Transilvania, cu o cotă de piață de circa 10%.

  • Mihai

    08/12/2014 #1 Author

    Si-au dat foarte tare interesul in crearea unui nou website si le-a iesit de minune. Sunt anumite chestii pe care nu le-am inteles nici acum, precum: se axeaza pe clienti din RO, iar title-urile la categoriile de pe frontpage sunt in engleza (wrong!). In fine, imi place. 😀

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *