Vi s-a întâmplat ca în momentul în care sunteţi într-o ţară străină şi testaţi serviciile Starbucks să vă primiţi paharul de cafea cu un...
starbucks4Vi s-a întâmplat ca în momentul în care sunteţi într-o ţară străină şi testaţi serviciile Starbucks să vă primiţi paharul de cafea cu un nume care este departe de a semăna cu al vostru (sau în unele cazuri fericite, acesta seamănă puţin cu al vostru fiind adaptat la sunetele din acea limbă)? Noi am trecut prin această experienţă chiar recent, pe parcursul călătoriei noastre la Berlin.

Lucrurile ar fi stat total altfel dacă am fi beneficiat de cea mai nouă opţiune pentru comenzi, aflată încă în teste în Oragon, Portland, dar pe care reţeaua de cafenele, una dintre cele mai mari din lume, doreşte să o implementeze în cel mai scurt timp şi în alte locaţii din întreaga lume.

Potrivit Wired, consumatorii Starbucks din locaţiile selectate vor avea în curând opţiunea de a evita în totalitate interacţiunea cu barista cafenelor din această reţea, putând să comande şi să plătească cafeaua cu ajutorul aplicaţiei pentru iPhone.

Starbucks deschide prima cafenea locală dintr-un parc de birouri şi ajunge la 11 spaţii. Cum arată cea mai nouă cafenea?

În acest moment, Starbucks realizează circa 47 de milioane de tranzacţii mobile pe săptămână, până acum clienţii putând doar să plătească de pe telefoanele mobile pentru cafeaua comandată. Odată cu noul feature al aplicaţiei, fanii lanţului de cafenele vor putea folosi un pop up care va apărea în aplicaţie pentru a comanda produsul preferat, urmând să primească un timp estimativ până la finalizarea comenzii şi ridicarea ei.

Potrivit oficialilor Starbucks, versiunea finală a aplicaţiei şi lansarea ei către publicul larg ar urma să aibă loc cândva la începutul anului viitor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *