Intel Corporation, unul dintre cei mai importanţi producători din industria computerelelor, şi-a anunţat recent colaborarea cu Luxottica Group, unul dintre cei mai mari jucători...
intelIntel Corporation, unul dintre cei mai importanţi producători din industria computerelelor, şi-a anunţat recent colaborarea cu Luxottica Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de lux, deţinătorul brandului de ochelari Ray-Ban, pentru crearea unor ochelari premium, de lux și sport dotați cu tehnologie inteligentă.

Potrivit oficialilor celor două companii, parteneriatul nu va fi unul simplu din domeniul cercetării și dezvoltării, noile produse fiind un preambul al modului în care va arăta tehnologia inteligentă pentru ochelari. Scopul este de a ajuta pionieratul livrării de produse inteligente care sunt importante și dorite de către utilizatori. Primul produs creat de Intel și Luxottica va fi lansat în 2015.

“Popularitatea tehnologiei purtabile creează un nou domeniu pentru inovație”, a spus Brian Krzanich, CEO al Intel. “Prin colaborarea cu Luxottica Group ne vom uni ecosistemele și vom integra tehnologia Intel în designurile inovatoare ale Luxottica. Ne așteptăm ca această colaborare să aducă mai repede următoarea fază a inovației și să extindă limitele posibilului”, a adăugat el.

“Aceasta este o oportunitate incredibilă pentru noi să continuăm să inovăm și să creăm viitorul ochelarilor”, a declarat Massimo Vian, CEO al Luxottica Group. “Împreună cu Intel vom continua să dezvoltăm potențialul tehnologiei purtabile și să extindem limitele dincolo de ceea ce sunt acum ochelarii. Vom crea rame care sunt inteligente, dar în același timp frumoase.  Produse pe care utilizatorii să le poarte cu plăcere”, mai spune el.

Luxottica Group este unul dintre cei mai mari producători din domeniul ochelarilor premium, de lux și sport cu peste 7.000 de magazine în America de Nord, Asia-Pacific, China, Africa de Sud, America Latină și Europa. Printre brandurile companiei se numără Ray-Ban, cea mai celebră marcă de ochelari de soare din lume, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli și Arnette, în timp ce printre mărcile licențiate se numără Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Michael Kors, Starck Eyes, Tiffany și Versace.

Compania gestionează lanțuri de retail în piețe importante, printre care LensCrafters, Pearle Vision și ILORI în America de Nord, OPSM și Laubman & Pank în Asia-Pacific, LensCrafters în China, GMO în America Latină și Sunglass Hut în toată lumea. Produsele companiei sunt proiectate și fabricate în șase fabrici din Italia, în trei fabrici din China, una din Brazilia și una în Statele Unite. În 2013, Luxottica Group a avut vânzări de peste 7,3 miliarde de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *