Dacă retailerii din zona de electronice şi electrocasnice, mai ales, precum şi cei din fashion au decis să demareze campaniile de reduceri Black Friday...
foodpandaDacă retailerii din zona de electronice şi electrocasnice, mai ales, precum şi cei din fashion au decis să demareze campaniile de reduceri Black Friday încă de acum o săptămână, se pare că agenţiile de turism şi operatorii de pe segmentul online al livărilor de mâncare au păstrat ofertele pentru ultimul weekend din luna noiembrie, data la care şi americanii sărbătoresc, în mod tradiţional, acest maraton de cumpărături.

Astfel, foodpanda.ro, una dintre cele mai mari platforme online de comenzi de mâncare din România, susținută de incubatorul german Rocket Internet, introduce, alături de restaurantele partenere, reduceri începând cu 40% în Vinerea Neagră, pe 28 noiembrie.

În acest sens, foodpanda va aplica un discount de 20 lei pentru prima comandă realizată la o parte din restaurantele partenere care organizează, la rândul lor, oferte speciale dedicate Black Friday. Astfel, reducerile pot varia între 40% și 100%, în funcție de comanda minimă acceptată de restaurant.

„Ne așteptăm ca valoarea medie a comenzii de Black Friday la foodpanda să se situeze în jurul a 50 de lei, având în vedere reducerile aplicate. Deocamdată, în România, fenomenul Black Friday nu a penetrat foarte bine zona de food delivery, însă, chiar și așa, estimăm o creștere între 25% și 30% a comenzilor, comparativ cu o zi obișnuită”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

foodpanda.ro va pune la dispoziția clienților preparate cu prețuri speciale de Black Friday în intervalul orar 10:00 – 23:00.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 300 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România. foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe patru continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *