Anul acesta, Black Friday a început mai devreme în România – 21 noiembrie, inițiativă la care s-au alăturat tot mai multe magazine. Potrivit mediaTRUST,...
emag_black_fridayAnul acesta, Black Friday a început mai devreme în România – 21 noiembrie, inițiativă la care s-au alăturat tot mai multe magazine.

Potrivit mediaTRUST,  parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, în perioada 10 – 23 noiembrie 2014, Altex a fost brandul cu cele mai multe reclame care au avut ca subiect reducerile de Black Friday, în perioada analizată înregistrând 2.000 de reclame cu un rate card estimat la 2.957.390 de euro. Media Galaxy este pe locul doi în top cu 1.294 de reclame și un rate card de 935.758 euro.

black fridayEmag.ro a înregistrat în perioada analizată 736 de reclame cu rate card aproximat de 1.275.877 de euro. Magazinul online Cel.ro și-a promovat reducerile de Black Friday cu 688 de reclame având un un rate card estimat la 799.910 euro. Flanco este în clasament cu 675 de reclame, urmat de Domo, care a înregistrat 429 de reclame.

Compania de telecomunicații Telekom este în clasament pe locul șapte cu 409 de reclame. Metro Cash & Carry a înregistrat în perioada 10 -23 noiembrie 2014, 356 de reclame cu reducerile de Black Friday. Mariage Fest  a înregistrat 293 de reclame difuzate, ClickShop – 279 de reclame.

Compania de pază și protecție BGS si-a făcut simțită prezența în campania de Black Friday cu 209 de reclame. Din top mai fac parte magazinele Nissa cu 179 de reclame, Ford cu 161 de reclame difuzate, Casa Rusu cu 156 de reclame și Vodafone cu 152 de reclame. black friday1

Brandurile monitorizate au mizat pe o pondere mai ridicată a reclamelor pe posturile de radio – 5.182 de difuzări, urmate de cele pe TV – 3.186. În ceea ce privește reclamele din presa scrisă, acestea sunt în număr relativ mic în perioada 10 -23 noiembrie – 34 de machete publicate, cumparativ cu cele din mediul audio vizual.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Realitatea TV – 682 de reclame difuzate, Radio Zu – 1.043 de reclame și Ziarul Financiar cu 7 machete publicate.

black friday2Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 65.762 de reclame difuzate în intervalul de timp 10 – 23 noiembrie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care 9.032 au fost pentru Black Friday.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *