Potrivit celui mai recent raport al companiei de cercetare de piaţă Juniper Research, citat de Venture Beat, până în 2018 vor fi în uz...
Gear Fit GroupPotrivit celui mai recent raport al companiei de cercetare de piaţă Juniper Research, citat de Venture Beat, până în 2018 vor fi în uz circa 60 de milioane de brăţări pentru fitness.

Oficialii firmei sunt de părere că în următorii patru ani, device-uri precum Fitbit Charge sau Jawbone UP24 vor ajunge la circa 57 de milioane de unităţi în uz la nivel mondial, o creştere semnificativă faţă de cele 19 milioane de unităţi vândute în acest an.

În acelaşi timp, segmentul fitness ar putea domina în continuare gadgeturile purtabile scoase pe piaţă în următoarea perioadă, fiind adăugate noi date biometrice, noi utilizări pentru acest gen de activităţi şi, desigur, fiind reduse preţurile.

Însă, din 2018, oficialii Juniper se aşteaptă ca device-urile de tip smartwatch să câştige teren. Tendinţa va începe odată cu lansarea mult aşteptatului ceas inteligent al Apple, preconizată pentru prima jumătate a anului viitor. Din declaraţiile anterioare ale celor de la Apple, aceştia se aşteaptă să vândă circa 15 milioane de astfel de gadgeturi în primul an pe piaţă. Daca datele se vor dovedi a fi corecte, segmentul smartwatch ar putea depăşi nişa brăţărilor pentru fitness chiar mai devreme de 2018.

În prezent, categoria fitness tracker ar putea fi împărţită în două clase: gadgetuile ieftine, cum este exemplul Xiaomi MiBand (care costă circa 13 dolari), şi cea a device-urilor mai complexe, cum sunt Fitbit Surge, Microsoft Band sau Samsung Gear Fit, care ar putea oferi specificaţii mai atractive, precum, notificări sau controlul aplicaţiilor de muzică.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *