mediaTRUST a realizat o analiză în care prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică...

Fundatia eMAG_dotare laborator (1)mediaTRUST a realizat o analiză în care prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday. Cum arată cifrele?

Astfel, în perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri.

emag

 

Analiza a luat în calcul peste 2000 de  publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter  ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *