Unilever a publicat raportul despre progresul înregistrat de companie cu privire la folosirea uleiului de palmier din surse sustenabile. Unilever a marcat pași importanți...

Unilever palm oil info graphicUnilever a publicat raportul despre progresul înregistrat de companie cu privire la folosirea uleiului de palmier din surse sustenabile. Unilever a marcat pași importanți în monitorizarea surselor transparente de proveniență a uleiului de palmier.

Până la finalul lui 2014, întreaga cantitate de ulei de palmier folosită pentru divizia de Unilever Foods din Europa va proveni în proporție de 100% din surse sustenabile certificate și transparente.

  • Unilever are acum vizibilitate asupra a 1,800 de fabrici de ulei de palmier, reprezentând în jur de 2 treimi din toate fabricile din industria globală de ulei de palmier.
  • 58% din uleiul de palmier provine acum din surse transparente, din fabrici certificate.

Cunoașterea originii uleiului de palmier este vitală pentru oprirea deforestării care distruge comunitățile și mediul înconjurător. Raportul de Progres pe 2014 al Unilever cu privire la utilizarea de ulei de palmier din surse sustenabile a fost publicat ieri, la cea de-a 12 ediție a Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO) în Kuala Lumpur.

2014 – Un an decisiv

Pier Luigi Sigismondi, Unilever Chief Supply Chain Officer, spune: “2014 a fost un an important pentru scopul Unilever de a crea o industrie a uleiului de palmier mai transparentă. Cunoașterea provenienței uleiului de palmier este un pas important pe care îl facem în acest sens. Provocarea este enormă și nu este ușor să îndeplinim acest scop, dar suntem hotărâți să facem acest lucru. Acum putem raporta un progres bun și vrem să împărtășim rezultatele noastre cu restul industriei.

Pier Luigi Sigismondi continuă: “Acest demers este despre a face ceea ce trebuie făcut pentru planeta noastră și pentru consumatorii noștri, pentru că nu poți avea un business sănătos într-o lume nesănătoasă. Ne dorim în continuare să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, în fiecare zi, în deceniile ce vor urma, iar acest lucru înseamnă să folosim materii prime din surse sustenabile, atât noi cât și partenerii noștri. Oprirea deforestării este scopul nostru și suntem dedicați îndeplinirii lui”.

Oportunități pentru micii fermieri

Unilever s-a angajat ferm în susținerea micilor fermieri și, împreună cu furnizorii săi, lucrează la îmbunătățirea nivelului de trai și a condițiilor de muncă, contribuind astfel la creșterea veniturilor acestora.

Urmatorul pas în provocarea legată de utilizarea de ulei de palmier din surse sustenabile este colaborarea cu micii fermieri, pentru a obține trasabilitatea sursei în totalitate. Pentru mulți fermieri mici din țările în curs de dezvoltare, uleiul de palmier reprezintă o modalitate de a ieși din sărăcie și o șansă de a avea un trai mai bun. Unilever este implicată în astfel de programe, precum un parteneriat pilot cu IDH (The Sustainable Trade Initiative) în Sumatra de Nord sau parteneriatul cu Solidaridad, care are un impact social mai larg, în Africa de Vest, cu potențial de a fi implementat și în Asia și America Latină.

Viziunea Unilever este că, până în 2020, vom ajunge la o transformare a pieței de ulei de palmier – întreaga industrie va trece la folosirea uleiului de palmier din surse 100% sustenabile. Unilever crede că sectorul de ulei de palmier trebuie să fie sustenabil și trebuie să existe un echilibru perfect între obiectivele sociale, economice și de mediu. Aceasta este o responsabilitate comună a guvernelor, a sectorului privat și a societății întregi. Astfel, Unilever lucrează cu lideri din industrie și cu ONG-uri pentru a găsi o soluție de a opri deforestarea, de a proteja terenurile și de a duce astfel la creșterea economică, pentru a avea un impact social pozitiv asupra comunităților.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *